Rabu, 18 Mac 2009

Cuba Try Test Nengok..... III

.
aku jalan jalan
nampak satu tempat
tiba tiba hati aku kata
pergi lahh ke situ
tapi tiba tiba aku rasa
macam tak perlu
tak tau kenapa
tapi kalau bersama
rakan rakan aku
aku yakin
ada rakan rakan ku
yang suruh aku ke situ
malah siap kutuk kutuk aku
tapi aku tetap tidak mahu
entah kenapa dan mengapa
aku pun kadang kadang tak tahu
padahal aku dah boleh
untuk ke situ
cuma mungkin pada diri aku
benda tu tak perlu
entahlah mungkin itu aku
tidak pada rakan rakan aku
so apa yang aku tahu
aku tak akan ke situ
tapi mana tahu
satu hari nanti
terbuka pintu hatiku
untuk ke situ
jadi tunggu dan lihat ajhe
yang aku boleh beritahu...


TakSangkaYe....
.

4 ulasan:

~~SyuQ Always Smile~~ berkata...

perghh. pandai kau bermadah. x nak sumbang lirik lagu ke? budak umah aku tu tgh kumpul material tuk masuk studio...

KeMatZ berkata...

syuq... ada ciri ciri lirik lagu ke...

wahh ko duk ngan artist ye.. hebat...

ni hanya... penulisan mengenai perihal aku ajhe...

sapa yang rapat pasti tau apa aku maksudkan...

sajhe nak CUBA TRY TEST NENGOK....

Mas Mohd Yunus berkata...

nyah, ko nak naik haji ke=))

KeMatZ berkata...

bukanlah nyah...

bila masa ramai kawan aku gi haji.... rasanya kawan kawan aku yang dah gi haji leh kira ngan
jari tangan aku... itu pun rasa sebelah tangan ajhe...

hahah.. so cuba lagi....
mana tau tekaan ko tepat
selepas ini

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin