Rabu, 25 Mac 2009

Gerhana Ska Cinta di Sunburst KL 09

.
sekrang aku continue persembahan band Gerhana Ska Cinta..... well aku ingat dorang ni dah tak perform lagi.. coz last year ura ura mengatakan dorang berpecah... dan tak akan perform.. but... this year dorang perform pun... with beberapa line up baru... so bagi aku tak ada hal lahh... dan apa yang aku lehh cakap... dorang berjaya membuatkan penonton semua bergembira... bersama sama menari tak kira lahhh kenal each other ke tak... memang seronok melayan persembahan dorang sambil menari nari ala ala ska... wahhh.. so aku sharing video yang aku capture....


Senyuman Ragamu


Temanku


Love featuring Joe Pure Vibracion

hemmmm memang best... bagi aku dorang ni first band kali ni yang berjaya menghidupkan suasana konsert di Sunburst KL 09... hehehe... so... nantikan another video ok.. stayTuned...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin