Isnin, 30 Mac 2009

Lagu Tugasan AF7... Minggu Keempat...

.
hemmm... this week another transformasi katanya dilakukan.... di mana pelajar pelajar akan menyanyikan lagu yang berlainan jantina gitu... maksud aku... pelajar lelaki akan nyanyi lagu Siti Nurhaliza dan pelajar perempuan nyanyi lagu Amy Search.....

Aishah - Mentari Di Ufuk Timur
Claudia - Suruhlayar Dalam Dmajor
Rubisa - Tiada Lagi
Zizi - Aku Dah Bosan
Isma - Kerja Gila
Lagu Bonus Pelajar Perempuan- Isabella


Yazid - Aku Cinta Padamu
Akim - Destinasi Cinta
Sidi - Ku Milikmu
Hafiz - Cinta Ini
Aril - Lakaran Kehidupan
Qhaud - Di Taman Teman
Lagu Bonus Pelajar Lelaki - Jerat Percintaan

hemmm... tapi bagi... aku kenapa ye... perlu lagu lagu nyer dari 2 penyanyi ni ajhe... dan paling yang tak best... bila ada pelajar dapat lagu yang sememangnya lagu tu pernah ada dinyanyikan oleh penyanyi yang berlainan jantina sebelum ni...

seperti lagu Aku Cinta Pada Mu... rasanya Jamal Abdillah dah pernah nyanyikan... dan lagu Tiada lagi tu plak.... rasanya lagu asal perempuan yang nyanyi kan Mayang Sari.... so macam bonus ajhe buat Yazid dan Rubisa.... kenapa tak diberikan ajhe si Yazid tu nyanyi lagu Jerat percintaaan tu.... dan Rubissa nyanyi lagu lain Amy Search..... sebab Isabella pun aku rasa dah biasa kot... hehehe...

entah lahh kita tunggu dan lihat ajhe hari sabtu ni macam mana kan... hehehehe.. layankan ajhe..... stayTuned....

*** duk imagine kalau pelajar pelajar lelaki nyanyi lagu Ziana Zain or Misha Omar ke.... Perempuan nyanyi Lagu M Nasir or Jamal Abdillah tanpa perlu ubah arrangement bagai.... still maintain original..... nahhhhhh ***

TakSangkaYe....
.

2 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

ahaha..
aku suka ngan posting ni..
tp ni satu pembaharuan yg bagus..
student laki nyanyi lagu artis pompuan, student pompuan nyanyi lagu artis laki..
gempaq!!
then aku setuju gak ngan pendapat ko, apsal lagu siti n amy je, kalu pelbagaikan lagi la bagus...
sbb lagu dua artis tu slalunya dah mcm slalu sgt org akan nyanyikan..
tul tak..??

p/s: cam ne la gamaknya kalu student2 laki ni nyanyi lagu ziana zain kan..? tak dpt aku bayangkan...

KeMatZ berkata...

kan....

imagine lelaki nyanyi lagu lagu Ziana Zain.... Shima.... Ella.... Misha Omar.... Aishah.... amik kau... siapa boleh bawa lagu Tiada Lagi Tangisan.. wakakkaka...

tak pun lagu MENGAPA yang Farah AF2 pernah bawa.... perhhh... mesti gempak nyer.... aku rasa banyak lagu perempuan yang boleh diketengahkan... hehehehehe....

kalau ye pun nak bagi lagu siti aku rasa album ardiwarna banyak lagu yang boleh uji vocal dorang.... wakakka.. yek yek ajhe aku ni....

kita nengok ajhe nanti.....

tetap rasa tak best bila tau YAZID dapat lagu AKU CINTA PADA MU dan RUBISA dapat lagu TIADA LAGI.... macam unfair ajhe kan....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin