Khamis, 26 Mac 2009

Butterfingers di Sunburst KL 09

.
hemmm last group yang aku ada snap video.... actually aku mula mula budget dorang ni akan perform lagu lagu lama dorang yang lebih feel tapi apakan daya.... mereka hanya perform ni ajhe lagu lama dorang.... layan... dan lain semua lagu baru.... so layan lah ye...


Vio Pipe


Maharani


Lengkap Semula

hemmm upset gakkk lahh dorang tak nyanyi lagu lama... aku yek yek ingat dorang akan nyanyi lagu Niccotynne ke... Royal Jelly ke... but tak ada.... coz aku memang layan first 2 album dia aje... lepas album yang cover pahlawan tu.. aku dah tak berapa nak follow... hehhehe.. ntah lahh..

so tamatlah sharing video aku untuk event Sunburst ni... actually ada satu band aku ada 2 kot video dia.. tapi aku tak share kan event kat youtube pun aku tak up.. coz aku tak tau tajuk lagu dorang... dah try google tak jumpa... tak banyak info pasal Projek Pistol... hemmmm.. so if korang ada info.. inform aku... heheh.. dan dan ajhe aku ni.. so stayTuned.. for other storyMorry yang hampeh ok...


TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin