Isnin, 16 Mac 2009

Lagu Tugasan AF7... Minggu Kedua....

.
hemm... kali ni ada satu pembaharuan aku lihat pada lagu tugasan pelajar pelajar ni... di masa setiap pelajar dapat 2 lagu... mean... mesti medley... takkan.. nak bawa full kot... mana ada masa beb... satu lagu pun dah ngam ngam... so senarai tugasan itu seperti berikut...

Yazid - Lelaki Ini (Anuar Zain) & Fikirlah (Aizat)
Aril - Benar-Benar (Adam) & Robot (Adam)
Qhaud - Bila Nak Saksi (Spider) & Lagu Untukmu (Meet Uncle Hussain)
Sidi - Selamat Ulang Tahun Sayang(Imran Ajmain) & Kukoo (Ferhad)
Obri - Akan Tiba (Aliff) & Ada Untukmu (Nubhan)
Hafiz - Cinta Ini Membunuhku (D'Masiv) & Toyol (Aznil Nawawi)
Akim - Satu (Dewa 19) & Buronan Cinta (D Lima)

Rubisa - Dingin (Ziana Zain) & Gagap (Stacy)
Claudia - Ku Mahu (Siti Nurhaiza) & Wanita (Siti Nurhaliza)
Adila - Merawat Luka Terpendam (Liza Hanim) & Asyik (Amelina)
Aishah - Coba (Faizal Tahir) & Gila (Mila)
Zizi - Sembilu (Ella) & Wonder Woman (Mulan Jameela)
Rini - Aku Sindarela (Amylea) & Kiblatku (Hazami)
Isma - Jat Da Da Da (Dia Fadilla) & Hello (Farah Asyikin)

so ini rasanya another transformasi pada tahun ini.... adakah anda boleh terima..... hemmm jadi kita tunggu dan lihat sahaja hasilnya.... hehehhe... so stayTuned...


*** apa yang aku tau aku tak nengok secara live this weekand ***


TakSangkaYe..
.

6 ulasan:

maliksutanmuda berkata...

minggu ni banyak lagu favo aku...huh. rasa macam rugi jer tak masuk AF kali nie...hehehe..

KeMatZ berkata...

hahahaha... ko lahhh awat tak masuk...
tak lehh buat fc ko... wakakka....

Ruby League... berkata...

err.... ko sokong siapa tahun ni ek?

KeMatZ berkata...

hemm... aku sokong dari jauh ajhe...

nak tau siapa aku skong...
baca thread sebelum ni..
aku ada listkan...

hehehehe...

romi flizz berkata...

kematz lagi glemer dari pelajar yg bakal tersingkir 1st konsert coz kematz dh masuk tv..gigih dan seterusnya bakal masuk tv lagi..
jiran2 ko ade tegu ko tak..??mane die dorang layan af..msti dorang ckp."eh ni jiran sblh umah aku ni"

hahahaha

KeMatZ berkata...

ntahlahhh jiran aku pun aku tak pernah tau siapa jiran aku... hehehehe....

tp kalau dia orang ada astro aku rasa layan kot...

wakakakakak banyak ko nyer glamour...

this week memang tak masuk lahh kan..
coz tak pergi...

so sorakkan bagi pihak aku ye...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin