Isnin, 4 Jun 2012

Wedding si Baien & Zura

.
kembali memblogkan diri ... still lagi nak sharing citer pasal majlis wedding cousin aku si SaifulBahrin ni ... well kalau before this nyer entry pasal Majlis Nikah kali ni pasal Majlis Persandingan yang diadakan sehari selepas nikah ... :D

so around kul 12 kitorang semua dah mula berkumpul kat rumah yang disediakan untuk kitorang rombongan lelaki memulakan perarakan ke rumah pengantin perempuan ... so after Zuhor majlis perarakan dimulakan ... :)

perhhhh Ketua Kampung di Balung turun padang bah ... dan yang sorang lagi dah kelihatan seperti YB tu ... hahahah sukasukihati aku jer kan bahan kan abah aku ... ni kalau dia baca mau key guntur dia bebel kat aku hahahaha =))

tu dia ... pengantin lelaki ... nasib bukan aku yang menjadi pengapit time tu ... coz aku bagi reason mau ambil gambar ... perhh dah lah tak prepare ... bagai kalau dibilang awal awal boleh juga kau pakai baju melayu lengkap ... dan dan jer aku kan :P [ last time aku jadi pengapit bila ye :-? ]

sampai di rumah pengantin maka bertemulah kedua dua mempelai ... lalu ada lahh silat pengantin bagai ... hehehehhe dan selepas tu seperti biasalahh sessi renjis renjis bagai ... dan photo di pelamin :D

hemmm ... selesai posse posse bagai ... time for makan ... then time makan pun dah selesai ada sessi buang gula gula ... dan kali ni yang menariknya ... ada yang nak sponsor duit ... so di antara gula gula yang dilambung tu terdapat gak gumpalan duit bernilai Rm 10 dan Rm 50 ... beruntunglahh siapa yang dapat ... nasib tiada tarik tarik rambut nak berebut rm 50 :P

so selesai semua ... dan akhirnya ... kitorang pun beredar ... jadi begitulahh untuk cerita kali ini ... sekali lagi aku nak wish Selamat Pengantin Baru buat sepupuku Baien dan Zura ... semoga berbahagia selalu ok :)

gitulahh kekdahnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin