Selasa, 19 Jun 2012

Thermos Coca Cola

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal collection yang aku buat ... hahahahha aku pun tak tau actually bila benda ni start ... tapi tup tup member aku si Hanany tup tup tag aku kat FB yang dia dapat collect Thermos COKE :-SS

aku pun apa lagi ... benda benda COKE ni memang aku kumpul walaupun tak segigih mana kan ... dan akhirnya ... aku dapat juga walaupun bekali kali gak lah aku duk tanya stock habis jer :P


tuuu dia ... so Thermos ni sudah ada dalam genggaman aku ... yieehaaa ... apa apa pun thanks pada Hanany kerana telah memberi info pasal pekara ini ... :D

so gitulahhh kekdahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin