Selasa, 19 Jun 2012

mencari ayam sorok

.
kembali memblogkan diri .. kali ni nak sharing citer pasal Makan makan plak ... hahahah ianya bermula time aku breakfast ngan colleague aku and tup tup duk baca paper nampak plak gambar bawah ni :D

bila aku baca ... rasa tertarik plak nak tau pasal Nasi Ayam Sorok ... so bila sembang ngan si Daus ... tup tup dia kata dia kenal mamat ni and tau kat mana tempat ni ... so aku pun apa lagi sajhe jer lahh cakap ... itu macam boleh cuba try test ... so si Daus roger untuk tau timing ... and finally kata malam ada kat area Petronas Sejangkang sana ... ehh Sejangkang ke Teluk panglima garang :-?

so malam terus ON ... around kul 8 aku, daus dan din mulakan operasi mencari ayam sorok ... and unexpected si babyPaw join .. lagi senang coz dia memang duk area sana ... :P

sampai destinasi ... order terus ... ohhh baru aku tau rupanya bukan Nasi Ayam Sorok ... tapi Nasi Ayam Tempayan ... rasa ... nod bad ... kira mengancam gak lahhh .... ;)) time tu bukan ajhe kitorang melantak Nasi Ayam tapi sekali order itu Satay Ayam dahhh tapi satay dia bukan satay menyorok yek :P

selesai makan ... dan kenyang ... apa lagi balik opis lahhh ... and then terus pulang ke pangkal jalan ... heheheh ... so begitulahh kekdahnya citer untuk edisi MEMAKAN aku ni ... hahahah dah lama rasanya aku tak sharing citer pasal MEMAKAN kan ... :P

so as usual stayTuned for next entry dari aku ye ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin