Sabtu, 16 Jun 2012

Siri Jejalan 2012 Kelantan - Unexpected

.
WOW ... awat lain benor aku nyer entry title tu ... apa yang unexpected nyer tu ... hahahahah dont worry be happy ... actually dalam entry ni banyak benda yang unexpected telah berlaku dalam siri jejalan aku ni ... pekara yang kalau boleh aku tak nak lah tempuhi dan pekara yang aku tak sangka aku lakukan .. hahahah giler lain macam bunyiknya ... :-SS

as aku mention kat entry before this ... Abe suruh aku siap actually dia ajak aku ke Kota Bahru ... hemmm aku dah thinking ... ke Kota Bahru pada time time matahari dah nak terbenam ada apa ... tapi aku ikutkan jer lahh ... orang dah bawa ... aku pun bukan cerewet mana pun ... masuk tempat orang kita follow cara orang :P

time on the way tu ... tup tup kitorang bertembung ngan satu kemalangan ngeri bagi aku ... dammed ... jarang aku hadapi situasi ini time siri jejalan aku ... apakah :|


apa yang aku perhatikan ... maybe ada 5 buah kenderaan yang terlibat dalam accident ni kot ... itupun andaikata benar ada sebuah motosikal juga terlibat ... if korang perhatikan betul betul actually ada mayat yang telah ditutup di tengah jalan tu ... tragis sangat :(

aku tak sure apa terjadi pada mangsa mangsa ... dan adakah ada dalam berita pada esoknyer or malam tu .. aku kurang pasti ... hemmmm so kitorang pun meneruskan perjalan kitorang ke Kota Bahru ... :D

sampai area town .. tetiba aku ternampak ni ... hahahha terus aku snap ... Abe duk tanya aku nak ke sini ker ... aku jawab ada apa kat sini ... setakat Reject Shop kat KL banyak ... huhuhuhu :P

aku snap gambar ni aku kata sebab Mall ni banyak sangat cerita tragis nyer ... kereta terjutai lahh aweks nak bunuh diri lahh ... macam macam ... so aku snap ala al ohh inilahh dia KB Mall ... choii jer kan ;))

pada mulanya nak gi Wakaf Che Yeh ... tapi masih awal ... so gerai tak buka lagi ... jadinya kitorang terus menuju ke tujuan utama Abe bawa aku ke KB .... aku sajhe tak nak mention awal awal ... coz aku sendiri cam tak caya ... betul kahh aku lakukannya ... APAKAH ... :-SS


amikk kaw ... boleh plak aku gi layan friendly match Red Worrior vs ATM ... deyyy apadahhh ... even negeri JOHOR ngan SABAH nyer game pun aku tak segigih turun stadium ok ... tapi ni boleh plak ... hahahahah nak buat macam mana tour guide aku dah heret aku ke sini ... takkan aku nak lepak luar kot sorang sorang ....

hahahha serius dowhhh kalau aku fikirkan balik ... kelakar giler ... adakah ianya benar ... ye memang benar aku lakukannya ... matilahh kena gelak ngan member member aku kalau dorang tau ... REDHO jer lahhh =)) dah lah time tu hujan ... tapi apa apa pun gua selute dengan fans RED WARRIORS ... friendly match pun meriah ok ... kalau liga nyer match tu ok lahh gak kan ... ni friendly jer pun ramai turun stadium .. TABIK SPRING lahhh :D


tuuu dia ... tour guide aku si AbeIse yang menjebakan diri aku untuk menonton friendly match ni ... serius tak akan aku lupakan kenangan ni weh ... jap aku tengah pikir kenangan indah ke kenangan ngeri ke atau kenangan ntahapapantah ... tapi apa apa pun ianya tetap NOSTALGIA bagi diri aku ni ... =))

settle games ... kitorang pun gerak ... nak singgah Wakaf Che Yeh ... aku just cakap apa ada ... kalau setakat lebih kurang Rantau Panjang ... tak yah lahhh ... jap lagi pusing pusing kosong jer ... so kitorang pun terus pulang ke Tanah Merah ... sampai tanah merah Abe bawa aku try pekena Nasi Lemak Tok Wan ... tapi boleh plak kitorang tapau and pekena kat sini ... Roti Canai Cikgu ... :)

kenapa makan kat sini ... coz kitorang nak layan EURO ... so layan bola sambile pekena nasi lemak tok wan ... heheheh ... cuma ntah apa nasib ... ada panggilan kecemasan so tak sempat aku nak try Roti Canai Cikgu tu ... coz kitorang kena gerak pulang ... dammed ... tak apa maybe next time lehh try ko ... insyaALLAH ... tapi bila yek :-/

so begitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... yang bagi aku semuanya unexpected dan ntah apa apa ntah ... as usual stayTuned for next entry aku nanti ok ;)

*
dah lama aku tak lenjun kat stadium ... biasa layan konsert lenjun lenjun ni ... ni layan bola ... perhhh NOSTALGIA sungguh =))

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin