Rabu, 20 Jun 2012

cuba Mohd Chan

.
apakah entry aku duk berbunyi cuba Mohd Chan ... :-/ actually aku nak sharing citer pasal siri Memakan aku plak ... perhh since bila aku ada siri Memakan ni ... hahaha layankan jer lahh ;))

so kali ni citer pasal Memakan ni ... ialah kat Restoran Mohd Chan Abdullah yang terletak kat Seksyen 15 Shah alam ... actually aku memang dah lama nak cuba try test makan kat restoran Makanan Cina Muslim ni ... tapi tu lahh sentiasa tak kesampaian dan tak ada geng ... :P

ntah apa mimpi last week ABClix tup tup ajak lunchie kat sini ... so kitorang pun layankan jer ... sampai kat situ terus order ... dan aku order ... Nasi Roasted Itik ... amikk kaw ... aku memang dah lama tak pekena ITIK :D

selain tu kitorang ada gak order udang Gon Jin ker apa nama nyer ... rasa dia not bad gak ... boleh layan heheheheh :P member member aku yang lain order ikut citarasa mereka sendiri ... ada yang order sizzling ... nasi ayam ... nasi goreng ... dan turut kitorang order ialah Dim Sum ... :)

bila dah settle makan makan ... kitorang pun cargon dan selesaikan apa yang patut diselesaikan ... mulanya ingat macam susah nak order kat sini ... ialah nama pun masakan Chinese kan better kena ada orang yang pakar dalam pemakanan Chinese ni ... so tak lah rasa rugi nak cuba try test hehehehhe tapi dont worry kat situ ada menu ... so kita nengok dan order jer kalau teringin nak merasa ... ;))

so begitulahh kisahnya untuk entry memakan kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin