Sabtu, 2 Jun 2012

Thanx for tha FM #011

.
baru baru ni ... time kat opis ... tup tup aku dapat FM ... heheheh dan kali ini FM dari Cameron Highland ... well memandangkan FM Cameron Highland aku ada banyak sudah yang bentuk or type Strawberry ... so untuk kali ni aku request yang periuk kera ... :D

oppsss lupa plak ... beria citer citer ... sampai lupa nak mention thanks to siapa hehehehe ;)) ... so untuk FM kali ini aku nak say Thanks to Norafizah yang sudi beri ole ole time dia bercuti cuti gitu ... :D

tapi macam mana dalam gambar ni aku leh ada yang pokok kaktus tu ... huhuhuhu itu kira nasib ... if lepas memang aku punya kekdahnya hahahah coz pokok kaktus ni punya pattern pun aku belum ada ... :P ala si Fiza ni selalu ajhe lakukan pekara yang sama pada aku ... so kali ini aku plak ... itupun kalau lepas lahhh :))

begitulahh untuk entry Thanx 4 tha FM kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin