Rabu, 13 Jun 2012

Siri Jejalan 2012 Kelantan - Colek Perut

.
continue sharing citer jejalan aku di Negeri Cik Siti Wan Kembang ... jap kenapa Cik Siti Wan Kembang yek ... dammed aku serius tak kaji apa sejarah Cik Siti ni ... tapi abaikanlah nanti aku tanya AbeIse ... itupun kalau dia tau lahhh .... hahahah matilahhh kalau dia baca ruangan aku ni ... mau dia langgar aku ngan Turbo dia :-SS

ok sembang pasal jejalan hari tu ... balik dari pekena Sup Kedah ... lepak kat rumah ... Abe dah terlelap ... aku duk melepak kat balkoni umah Abe lepak ngan Amri duk sembang sembang ... ntah macam mana leh plak terkluar nama si Fahmin ... bila Abe bangun terus aku tanya dia pasal Fahmin ... :)

Abe roger Fahmin dan ajak lepak kat bandar ... bila jumpa terkejut si Fahmin bila nampak aku yang kluar ... terkejut pasal aku makin membesar bagai JOHAN or terkejut tak sangka aku sampai ke Tanah Merah itu aku kureng pasti =))

duk melepak borak borak ... sambil pekena ABC ... cukup time kitorang pulang ... dan pada malamnya ... lepas dinner ... kat rumah ... Abe ajak aku pekena benda yang aku pernah suarakan before this untuk rasa bila aku sampai ke Tanah Merah ... :D

ya ... COLEK PERUT ... ni dia kedainya ... heheheh sampai terus order 3 colek perut ... aku boleh plak lupa nak rasa colek buah dia plak ... tapi ntah kenapa colek perut lagi nampak rare ... tu yang nak rasa sangat ... hehehehe ;))

tuuuu dia ... gambar Colek Perut .... hehehhe actually gambar ni aku ada up kat FB aku ... tup tup aku hampir kantoi bila ada yang comment tanya kat mana Colek ni ... tapi as usual ... lakonan IFFA aku berjaya ok ... so still undercover trip ini :-SS [ matilahhh ada yang sentap seminggu tak tegur aku kalau baca statement ]

rasanya ... hemmm kalau korang memang layan perut so no hal lahhh kan ... macam aku benda ni memang best lahh cuma mungkin kalau kuah dia pekat sikit ... mungkin lagi terangkat kot ... cuma untuk menu aku ni aku tak mintak taugeh ... hahahah faham faham jer lahh kann kenapa :P


so if ada kalian yang ingin CUBA TRY TEST pekena Colek Perut ni ... dan kebetulan plak berada di Tanah Merah ... sila lahh serbu ke sana ... alamat tu ada aku snap ... sorry lahh aku snap time signboard dia ni kat bawah ... tak tau kena diletaknya kat bawah ... aku kurang pasti ... :D

so gitulahhh kekdahnya untuk kali ni punya entry ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sign board tu di tepi jalan sebenarnye tu...mungkin jatuh, maka diletak di situ. ade anak panah warna merah tu, utk tunjuk arah kedai makan ni... rasenye itu sebabnye...

Tanpa Nama berkata...

makan lepas terawih, best ni.. slurrppp... :D

KeMatZ berkata...

mungkin juga lahh kenapa dia di bawah time tu ... hehehe

perhh nak pekena lepas terawih ... tapau kan sekali hehehehe :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin