Sabtu, 23 Jun 2012

Durian Time

.
kembali memblogkan diri ... dan kali ni cerita pasal memakan buah buahan ... ntahlahh maybe tengah musim katanya ... dan aku pun tak tau how aku leh terjebak sekali heheheh :P

after office hour jer tup tup si ABClix ajak lepak makan durian ... motip ajak aku ... aku bukan makan sangat pun durian ... kalau makan pun just jamah jer ok ... ala ala amik berkat jah :) lagi pun aku baru balik duk pekena kari Kam ... ;))

ntah apa ayat dorang guna finally aku terjebak juga ... dan kononnya dorang nak pekena lempeng sekali ... dammed as aku mention kan baru jer pekena kari Kam ... dorang sajhe jer kan ... so finally sampai gak kat port Raja segala buah ni ... tu dia DURIAN ... :D

memandangkan aku memang tak makan sangat dan tak tau jenis jenis durian yang ada ... so itu semua aku biarkan mereka handle ... apa yang aku tau aku duk kat meja tunggu dorang hidang jer ... hahahah seperti aku kata lahh kan .. aku memang tak makan sangat ... tak caya nengok gambar bawah ni :P

ohh tapi gambar yang atas ni ... ala ala poyo menjadi model makan durian gitu ... hahahah tapi entah kenapa bila ngan dorang ni ... hampir setiap jenis durian tu aku rasa ... if tak silap aku dorang angkut 4 biji durian yang berlainan jenis ...

dan rasanya aku makan 5 ulas kot tapi aku kurang pasti jenis apa ... dan aku rasa ini kali pertama aku leh makan lebih dari 2 ulas ... biasa aku memang tak lebih dari 2 ulas bak kata aku tadi makan ala ala amik berkat gitu ... hehehehe :P

so bila masing masing dah kenyang ... dah mula sendawa durian apa lagi ... balik office continue kerja lahhh ... kat office banyak benda nak dilakukannya ... OT katakan :)

gitulah kekdahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin