Jumaat, 15 Jun 2012

Jiwa Taiko

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak skip dulu citer jejalan aku ... aku nak citer pasal movie yang aku baru tonton malam tadi ... serius masih panas lagi ... so kalau aku ikutkan que entry memang basi lahh kan so aku celahkan jer :D

ya semalam sempat aku nonton JIWA TAIKO yang pada aku ... patut tukar title dia pada JIWA JIWA ... seriuss dowhhhh ... first time aku nengok citer yang pada masa yang sama aku berbual ngan member aku pertikai macam macam .... =))

paling best ... bila kitorang boleh kata ... kita ni nengok citer JIWA TAIKO ker ... citer OMBAK RINDU ... apakah yang cuba disampaikan ... apa yang TAIKO sangat ... serius kluar dari pawagam aku terus carut kata buang masa aku jer ... :|

maybe before aku layan citer ni ... aku baru layan citer dari seberang bertajuk The Raid: Redemption ... ni barulahh ganas ... serius ok ... jauh ketinggalan tu ... ntahlahh comment banyak pun tak guna kan ... aku rasa aku lebih feel layan citer CHOWKIT kot dari citer ni ... serius sampah ... :(

*
aku tergerak hati nak nengok citer ni sebab pengarah dia jer ... ingatkan macam akan terbaik ala ala ANAK HALAL :(

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin