Ahad, 24 Jun 2012

KLAB 2012

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal KLAB 2012 ... apakah itu ... so layankan jerlahh yek ... hehehe so memandangkan semalam aku berkerja MODE STANDBY ... so habis jer timing yang aku dah set ... aku terus cargon and menuju ke destinasi aku ... :)

time aku ontheway to boleh plak federal jammed like a hell ok ... so finally aku decide naik public transport ... terus park mybooku kat KJ and naik Putra ... dammed lama dah aku tak naik public transport ni :P

serius memang lama kot ... coz aku baru tahu yang depa dah tak guna tiket dah ... guna token ... dammed dan yang paling tak best memang kena beli token tu kat machine tak lehh kat kaunter ... blur blur gak aku dibuatnya ... :-SS

well kata memang aku dah berkurun kot tak guna public transport ... maklumlah mybooku sentiasa menemani diri ku :P ntah kenapa semalam aku buat tebiat plak nak naik Putra ... oklah tu janji aku dah tahu kan ... :P

actually aku nak menuju ke Gallery Annexe kat Central Market ... coz ada KLAB ... ohh lupa KLAB ialah Kuala Lumpur Alternative Bookfest ... rasanya first time aku mai KLAB ni tahun 2009 kot ... cuba usha entry ni KLAB 2009 .. :)

time aku sampai tu ... kebetulan member aku si Midy pun turun gak ... dia ni memang suka gak turun padang event event indie macam ni ... so roger roger dia rupanya dia dah sampai lama ... aku jer yang lambat ... sampai kebetulan tengah ada sessi soal jawab pasal buku Santun ... dan buku Cerita Bola Sepaka Malaysia ...

gambar yang sempat aku snap ... penulis penulis buku Cerita Bola Sepak Malaysia ni ... hemmm tetiba aku rasa nak beli plak buku ni ... hahahha coz ianya menceritakan kisah or sejarah bola untuk setiap 14 buah negeri di Malaysia ... tapi semalam aku tak beli pun hahahha hampehhh sungguh aku ni kan :P

so tujuan aku mai sana ialah nak grab buku pasal Azroy ngan Pekin ... heheheh tapi tu lahhh mai lambat so tak dapat nengok time dorang launching buku dorang :(

kalau tak mesti aku dapat minta autograph dorang kan ... macam buku kat bawah ni keluaran Sindiket Sol-Jah ... Nama Ai Lolipop dan Gasak ... aku dapat minta penulis penulis buku ni sign kat buku aku heheheh ngengada kan ... :P

nengok bro Naga pun sign ok ... bukan senang nak mintak signature General Sindiket Sol-Jah ni ... ;)) aku just tepek kat sini gambar dorang tengah sign jer ... nanti time aku sharing gambar signature tu time aku sharing selepas aku habis baca buku depa ni yek ... so lek lek lu ... :P

selain tu ... purpose utama aku mai ke KLAB 2012 adalah nak grab buku keluaran FIXI bertajuk MURTAD dan HILANG ... sekali bila aku usha rupanya belum ada ... so aku rasa tak nak balik tangan kosong dari FIXI aku grab mug KOPI seperti gambar di atas ... hahahah so ada juga aku akhirnya mug ni ... siap dapat beg FIXI berwarna merah lagi ;))

settle berurusan kat KLAB 2012 akhirnya aku ngan Midy pun masing masing nak gerak pulang ... so before aku pulang ke pangkal jalan aku jejalan dulu kat Central Market ... nengok nengok apa yang ada kan ... mana tau ada yang menarik ... dan betul memang ada dan aku tergrab benda bawah ni :-SS


apa lagi kan kalau bukan FM ... hahahah giler FM sangat ... dan paling aku suka ialah warna merah tu ... ayat dia paling style dan aku rasa aku pernah nampak ayat tu tapi bukan Malaysia lahh tak silap aku London or England ... macam tu lahh tu yang bila nampak Malaysia pun ada terus grab ... COOL ok ... ;)

then time aku duk nak menuju ke stesen pasar seni ... boleh plak aku terduduk dan terlayan Forum Kartunis ni hemmmm :-?

apa yang aku nengok forum ni ... seat yang disediakan memang banyak tapi yang dengar boleh dikira kot ... macam aku ni pun actually nak relax relax jap susun barang barang aku beli hahahhah so dah alang alang tu dengarkan jer lahh apa dorang pom pang pom pang ... apa yang aku tau depa tengah hadapi cabaran antara kartunis dengan animasi ... kot ... cabaran mereka ko mayba :-?

cukup time ... aku pun cargon ... dalam putra boleh plak aku terlelap kan ... perhhh nasib lahh stesen yang aku nak turun ni stesen terakhir ... kalau tengah tengah ker ... mau terlepas ... hahahaha ntah apa apa ntah kan ... ;))

so itulahh ceritanya aku pasal aku ke KLAB 2012 ... siap naik public transport lagi ... tapi nasib baik gak ... coz bila aku perhatikan tempat aku selalu park kalau aku nak ke CM dah jadi Hotel ... perhhhh unexpected ... :-SS

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni yek ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

* kat KLAB ni lahh aku kenal Beeha, Mysthicus, Arus dan banyak lagi lahhh heheheh korang leh nengok entry lama aku :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin