Jumaat, 22 Jun 2012

Pin Coke menjadi FM Coke

.
baru baru ni ... time aku duk isi minyak kat Shell ... dan kebetulan plak time aku membeli COKE kat Select tu ... tup tup aku nampak ada satu iklan tu mengatakan beli 3 botol Coke or Sprite or A&W berisi 500ml dapat satu pin Coca Cola sempena Euro 2012 ... :D

so aku ni bila dah nama pun collection barangan Coke memang agak pantang ditunjuk ... terus grab lagi 2 botol ... then dapat lahh 1 Pin Coca Cola tu ... dan time tu aku amik warna Oren ... kononnya demi pasukan Oranje yang aku sokong lahhh [
choiii jangan sesekali kutuk Oranje aku ye walaupu mereka dah terkandas :( ]


dan finally aku dapat kumpul juga keempat empat design yang ada ... 2 warna putih berlainan design, 1 oren dan 1 merah ... tapi ntah macam mana dalam usaha aku nak kumpul tu ... leh plak dapat lebih ... 3 oren dan 1 merah ... yang 3 oren tu boleh plak aku beria beli tup tup warna tu jer ada choii ... :(

yang merah tu ... dapat time aku minta pertolongan member aku si Udin belikan ... coz time tu aku duk isi minyak dan aku serahkan pada dia untuk belikan coke tu ... ntah ayat apa ntah dia baca ... tup tup dapat collect semua warna ... perhhh hebat ... lepas ni if aku nak kumpul apa apa aku nak suruh dia lahh belikan ... confirm cepat aku dapat collect semua koleksi yang ada .... =)) [
matilahh kalau dia baca aku duk xpose citer dia mau #SentapHatiMakNoq ]

tapi benda benda ni ... kalau sampai kat aku ... tup tup ianya berubah ... hahahah pada aku ... pin aku nak buat apa kan ... nak display macam mana kan ... so ntahlahh tetiba idea datang untuk jadikan ianya ala ala Fridge Magnet ... so ianya pun berubah menjadi FM ... :D


style tak ... heheheheh sure memang tak ada dipasaran punyalah ... FM Coca Cola Euro nyer versi ... hahahha ni semua DIY ok ... heheheh nengok aku dah lehh display dah ... so after this leh lah aku tepek benda ni sebaris ngan Koleksi FM aku heheheh :P hantu FM sangatkan =))

so gitulahh kekdahnya kisah kali ini ... aku rasa benda ni still ada lagi kot ... cuma nasib lahh korang dapat warna apa ... tapi if korang maybe dah ada warna tertentu dan ingin warna yang korang belum ada nasihat aku ... better tanya dulu ... warna apa yang dorang ada ... kalau tak jadilahh macam aku tu ... sekali 4 warna Oren ... NAHHHH APA KAU RASA .... OREN !!!! ;))

jadi ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin