Khamis, 14 Jun 2012

Siri Jejalan 2012 Kelantan - Bukit Panau

.
continue lagi kisah jejalanku di Kelantan ... actually siri jejalanku ni more untuk aku relaxkan diri ... tenangkan fikiran ... lupakan keserabutan kerja ... dan menikmati keindahan alam semula jadi ... perhhh poyo jer aku ni kan :P

so 2nd day aku time tu Jumaat ... tak ada apa sangat aku buat ... siang just jejalan di pekan Tanah Merah ngan Abe sambil cari lauk untuk dihidang tengah hari ni nanti ... :)

after jumaat ... time lepak lepak kat balkoni ... duduk bersantai sambil menanti kot kot ada anak dara kampung situ limpas depan rumah AbeIse ... :P [
limpas = lalu ]


sambil sambil tu aku duk layan nengok gelagat dua ekor angsa kepunyaan jiran Abe ... hahahah bila nengok angsa ni terimbau zaman zaman parent aku bela beberapa ekor angsa ... yang kitorang panggil MAMAT ... hahahahha memang sakai ok ... berapa kali si MAMAT tu cuba nak menyudu aku time aku nak bagi makan kat dia ... choiii sangat ... :D

time lepak lepak kat balconi tu ... tup tup aku terpanggil untuk usha kat stesen keretapi Bukit Panau tu ... kata Abe dulu keretapi memang merupakan pengangkutan utama untuk dorang ke pekan Tanah Merah ... tapi sekarang tidak lagi ... masing masing dah ada kereta Turbo :P

aku dengan berkain jer time tu ... slumber jer sorang sorang ke sini ... hahahahah time tu memang Abe masuk umah tup tup aku ngular sendirian ... hahahha biasalahhh aku pun tak paham ... kita kalau bukan kat tempat sendiri memang tak pernah nak amik port ... cuba tempat orang hahahha :P

aku duk snap snap pic ... kebetulan plak time aku kat situ memang ada keretapi lalu ... nasib lahh tak tersangkut aku kat situ ... choiii hahahahha ... aku dah bosan tak tau nak buat apa dah aku pulang ke rumah balik ...

balik balik ... Abe kata siap ... kita gi KB ... perhhhh so nak tau kisah apa yang berlaku dan apa yang telah aku lakukan di KB ... yang pada aku ... seriussss shittt tak pernah aku terpikir aku akan lakukan ... tapi ntah kenapa aku boleh lakukannya ... hahahahhah kalau ingatkan memang kelakar lahhh ... kalau member member aku baca confirm dorang bahan aku .... :-SS

so nak tau apa kisahnya ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin