Rabu, 20 Jun 2012

try Nasi Ayam TaT

.
memblogkan diri lagi ... kali ni citer pasal Memakan lagi ... hahaha apakah makan jer ni ... apa ada hal ... selagi boleh makan ... esok dah tak leh makan semua terliur ... :D

so idea ni mai dari si Fiza ... yang tetiba bagi idea nak try pekena nasi Ayam Tat katanya ... kitorang pun time tu memang not in mood untuk menikmati hidangan yang disediakan di cafe kitorang [
cafe ker persoalannya :P ] so ON JAH


sampai terus order ... menu dia Nasi Ayam Tat ... kenapa TAT aku kurang pasti ... maybe nama owner kot ... maybe tapi serius aku pun tak gi lahh kaunter tanya awat namanya itu bagai kan ... hahaha gigih plak aku nak tanya macam macam kan ... :P

so ... if korang tanya aku apa rasanya ... hemmmm tu maybe aku lehh sharing lahhh ... hehehehhe pada aku ... biasa jer lahh tak ada lahhh marvelous sangat pun ... kira oklahhh ... kalau nak dicompare ngan Nasi Ayam Pak Mal kat seksyen11 more better kot sana ... :P

tapi aku pun pelik ... kedai ni ramai tu yang mai ... time lunch tak yah cakap lahh memang full house ... kitorang pun nasib jer dapat table kosong ... tapi time lain aku lalu pun penuh gak ... malam pun penuh ... :) so if korang ada yang nak cuba try test why not kan ke sana ... ialah selera orang lain lain kan ... nak tau kat ner kedai ni kat Seksyen 23 ... kira bersebelahan dengan Carrefour Seksyen 23 Shah Alam ... :D

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin