Isnin, 1 Jun 2009

Yuna at Bale13 Shah Alam....

.
well as usual.... aku akan sharing kan video yang aku capture... so korang layankan ye.... heheheh... video persembahan yuna... if korang ada idea tajuk lagu yang aku tepek ?? ni sila roger roger... akan ku updatekan kemudian hari....

layankan video Yuna....


- Rocket-


??


- Dan Sebenarnya -
(sessi awal)


- Permission -


-Cartoon Couple-


- After Midnight -


- Deeper Conversation -


- Dan Sebenarnya -
(sessi akhir)

ok... so staytuned for next story... next akan muncul lagi pelbagi video yang akan aku sharingkan.... hehehehe.. so tunggu je lahh..
heheheh...

TakSangkaYe...
.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

erm saya tau ape tajuk lagu yuna yang bawah lagu permission tu.
taju lagu cartoon couple.
yang video no 2 tu x tau la.

KeMatZ berkata...

thanx ain....
for the info...

hehehehe..... and thanks
sebab sudi singgah sini...

:)

♥Syamelia♥ berkata...

kematz,
thanx for sharing ya...
rajin u amek video n upload...
mmg memerlukan kesabaran yg tinggi...

btw,
makan hati my hubby tgk those clips, coz we missed it...
alamak! habis la i if dia baca my comment ni :D

KeMatZ berkata...

heheheheh.....

small metter... hehehe thanx sebab sudi jenguk hampeh dot com
and drop comment...

heheheheheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin