Selasa, 23 Jun 2009

Underneath Pokok Kelapak Bowling Tournament 2009

.
perhh... kembali memblogkan diri... so kali ni citer apa yer EnKematz.... erkk.. aku pun tak tau nak mengomel apa lahhh.. coz lately ni aku busy tahap Nepal occay... sabtu ahad kerja... choii sungguh... but on sunday tu.. sempat lahh gak aku spend time aku join event bowling... woo.. bowling mana lehh miss beb...

so kali ni event Underneath Pokok Kelapak.. well Marsha FC nyer event.... if tak silap ni kali kedua kot.. last year buat kat BTS kali ni MidValley plak... invitation untuk join this event 2 bulan lepas dah dapat... and aku pun dah book 2 team... and then ahad lepas on 21stJun.... berlangsung lahh event bowling ni....


opss.. sorry yer silap model plak aku tepek kat papan tu... ini event Marsha FC... oleh kerana dalam camera aku adal gambar ni so aku tepek ajhe lahh.. jangan plak nanti ada complain ni event marsha occay bukan Zizi.... coz aku memang tak dapat nak snap gambar marsha kat board tu.. yang dapat just Zizi aje... kira ok what.. ala ala tolong promote... heheheh...

hemm... kali ni not bad gak.... hampir full lane gak lahh dorang book... kalau tak silap aku lane satu and dua tak kot... tapi tak sure ujung sana... wakakka... kira dapat sambutan meriah gak lahh kan.... heheheh.... dan kali ni aku nengok ramai plak berbaju hijau... motif... but... nampak ala ala hijau flora gitu... peace... wakakkaka..

hemmm sempat gak aku snap hadiah yang disediakan... erkkk ni jer ke hadiah yang disediakan.... awat sikit no... compare ngan other event... aku rasa sama ajhe... but hadiah nyer malatop... pada aku... penganjuran DiddyFC gak paling meriah dengan hadiah and goodie bagai.... hahahha.. matilahh aku ada yang smack aku xpecially budak budak MarshaFC erkkk... hahahhaha...

well as aku bilang tadi di atas.... team EbiFC hantar 2 team... hehehe well memang selalu pun kitorang hantar 2 team.. so kebetulan dorang letak kitorang in on cross lane... so memang enjoy and unite this time... havoc and meriah dibuatnya occay... walaupun tiada sokongan padu dari penyokong and tiada apa tu.. belon plastik yang biasa orang ketuk kasi kluar bunyi tu... but our team tetap maintain havoc every games... mean bowlers sendiri yang membuat kecoh.. wakakka.....

sambil main bowling tu sempat gak lah aku duk merembes bergambar ngan artist nak nak dua artist baru yang kecik ni.... hahahha..

With Aishah

with Zizi

erkkkk motif gambar aishah tu beria senyum gembira... ke sabotaj oleh si tukang snap gambar itu... choiii sajhe ajhe kan.. snap gambar ni.. ala ala tak sedia bagai... saving artist.... but occay lahh nampak gigi aishah yang rata itu... wakakka matilahh aku statement tak bleh blahh.. sure admin blog aishahFc ni band aku nanti... waakkaka...

selain tu sempat gak aku snap gambar team ZiziFC ni... wow... tapi gambar atas ni.. aku agak mushkil... sebab.. betul ke ni ZiziFC nyer team.. atau AdamArjunaFC nyer team... perhhh... wakkakaka.. no wonder team ni aku dengar dorang gelarkan team Inspirasi... motif... sure masing masing ceria seharian..... kerana sebab sebab tersendiri... tak nak ulas lebih lanjut... nanti lebih merapu....

ye lahhh si AdamArjuna ni memang sepatutnya ada Fc gak... ni aku sempat snap si AdamArjuna ngan another one artist yang senantiasa membawa pen ke mana mana agar senang peminat nak minta autograph... si Atikah..... perhh si Atikah penyanyi... si AdamArjuna.. siapa tak kenal.... artist serbaboleh.... dua dua ni terkenal kat youtube... nak tau sila google sendiri occay....

so seperti biasa... event bowling ni kitorang bermain 3 frame... so selepas semua nyer settle 3 games... bagai.. lepak lepak makan bagai... sambil tunggu result... so layan jap si Marsha menyanyi... aku ada capture video si marsha ni nyanyi nanti lahh ada masa aku up occay....

selain Marsha... si Riz turut serta menghiburkan bowlers yang ada time tu.... cuma kita tak dapat dengar suara dari 2 artist baru ajhe si Aishah and Zizi... hemmm katanya dorang kena balik awal.... ada show kat putrajaya.... katanya.... wakakkaka.. so selesai persembahan nyanyia... so result pun di umumkan....

yes... badi NaibJuara team aku sudah hilang.... yes... kerana this time kitorang berjaya menjadi Juara..... wOw... memang unexpected... coz ingat just lehh dapat top3... kerana first games just berada dikedudukan ke3 kan... maybe kitorang just maintain.... so siapa sangka siapa menduga.. kitorang berjaya menjadi Juara Underneath Pokok Kelapak Bowling Tournament 2009....

hehehehhe... tapi aku rasa tak best gak... sebab.. ada team favorite... banyak tak join this time tak tau kenapa.. xpecially team AGOGO... team ni.. memang senantiasa.... menjadi juara event event FC ni.. kalau dorang ada mesti saingan sengit.. ntah ntah jangan mimpi kitorang lehh menang... hehehhee...

so macam macam kategory ada... dan another unexpected.. individual wanita pun bowlers kitorang dapat kali ni... cuma bukan si Jastina lah.. kali ni Alyn... yang last minit aku serap coz si Awie last minute gak inform tak lehh join coz ada games lain....

selain tu ada lahh hadiah hadiah.. macam pakaian terbaik... tak silap aku ShawalFC menang... if tak silap lahh ye... nama team paling unik.... hemmm... dan team paling havoc... for sure lahh SaidaFC menang dengan penyokong yang ramai dengan team pom pom dorang hehehhehe...

hemmm sempat poss dulu sebelum balik..... ni pun ada bowlers kitorang yang dah balik dahh... tak tunggu... hehehe... so bila settle ajhe event tu... aku pun kembali masuk office.. choiii kan... apa nak buat.... mencari rejeki katakan.. dan as aku mention this week kan aku jadi ala ala Nepal gitu.. waakkaka...

hemmm ni hadiah dan hamper yang kitorang dapat... hahahha... semua sponsor oleh BIOTEAM..... hemmmm so gitulahh kekdahnya.... but bowling ni.. dengan team bowling kali ni yang sememangnya sengal kena plak dalam satu cross lane... memang havoc lahh... hilang penat stress and mengantuk aku time tu.... kira release lahhhh...

hopefully next event... aku harap team aku dapat maintain bermain bowling dalam keadaaan huru hara..... macam ni.. but score harus maintain RELAXXX...... hehehehhe kan... baru lahh enjoy.. occayllahh.. gitulah kekdahnya.... so stayTuned for next storyMorry occay.... serius letih this week.... ngan kerja menimbun bagai... sampai event hiburan ku pun terpaksa aku skip... choiii..

TakSangkaYe...
.

5 ulasan:

romi flizz berkata...

lawa pic ko ngan ecah..bukan senang nak dpt pic camtu..gelak sakan lagi tu..patutnya ko kene thx kat photographer tu tau..
anyway mane piala ko??dpt ape 1st??

KeMatZ berkata...

erkkkk lawa celah mana..... tapi aku paham... coz photographer tu memang sabotaj pic aku... its occay.... redha ajhe... wakakakka

piala... choii ko ni nengok muka si ecah ajhe ke... kan aku ada tepek hadiah tu... tu ajhe lahh aku dapat.. wakakak.....

Agogo Trek berkata...

Salam,

Tahniah kematz n geng korang mmg havoc! bukan havockan majlsi je malah bermain dgn cemerlang gitu. hiks

ingat gak kamu pd team Agogo kan hihihi. sure meke terharu kalo tau ni. actually, team agogo tak pat beraksi kerana masalah kesihatan huhuhu... (^_^)v

Unknown berkata...

eh itu ecah ker??apesal buruk sgt muke??upsss...but klu aku ecah sure aku sedih amik picca camtu....konih pun kematz..nk letak..letak la picca cantik skit...siyes aku tak kenal ecah..klu ko tak letak name ecah..sure aku ingat dak2 pompuan mn jerk..ntah pape....upssss sory...itu ape kt pala aku bile tgk picca tuh..tak bace lg entry kematz ni sebenarnye..muahahaha

KeMatZ berkata...

agogoTrek... thanx sebab sudi drop comment... yups... harus ingat team tu... antara saingan dalam memburu kejuaraan.. selalu benor kalah ngan dorang sebab dorang memang pro... harus berguru ngan dorang... lor.. tak sihat... ishh.. kalau ada mesti meriah.. ada sikit saingan... heheheh...

norajoey... nanti kalau aku tak tepek ada yang comment.. aku tak up gambar si ecah tu... kenapa gambar zizi ajhe... so nasib lahh.. sapa suruh snap gambar macam tu.. so salahkan pada photographer... matilahh sure photographer tu sentap.... wakakka... pada ecah sorry ye tepek muka anda mcm tu... wakakka...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin