Rabu, 3 Jun 2009

Lepaq Cafe Setahun Sudah......

.
well.... continue memblogkan diri... yang sambung citer lepas layan persembahan akustik kat pekan frinjan.... aku ngan sue... serta si Romie, Joker and adik dia... erkk siapa nama adik Joker... Romie kata JCo... hantam ajhe lahh hehehhee... so kitorang plan nak melepak kat hartamas coz kebetulan hari tu.. Lepaq Cafe celebrate anneversary yang pertama....

ditambah plak... kebetulan buah hati member kitorang turut perform memetik guitar mengiringi kawan nye... so why not kat turun.. dan aku plak pada mulanya teringin nak nengok persembahan band Cili.. but... bila nengok schedule dorang perform sessi kul 8 sampai 11 malam.... choiii tak dapat layan....

sampai sana.. duk menunggu si Romi yang sesat tak tau berapa kali dia tawaf hartamas tu.... choiii sangat.... so bila dah sampai.. bergerak ke LepaqCafe... kelihatan si NoraJoey... duk berdiri sorang sorang... macam star.... rupanya si buah hati dia afiez duk deal apa ntah kat dalam.. maybe tanya giliran dorang kot... but... apa yang aku lehh cakap... memang ramai sehhh orang mai...

siap duk berkumpul di tepi tepi jalan.. ada yang duk sekadar pinggiran ajhe... sambil menikmati persembahan band band and solo solo indiependent ni.... aku pun just berdiri di tepian jalan.. hampir hampir kena langgar... tapi memang choii lahh jalan sempit pun ko nak merembat ke... wakakakka... ada yang kena terajang ramai ramai....

so bila nengok still ramai... perut plak kelaparan.. so aku, Sue, Romie, Joker and JCo... amik keputusan gi melantak dulu kat hartamasSquare... duk pekena Teh O Ais besar dan mee bandung.... time tu semua makan kecuali si Sue... motif... budget tak makan lehh kurus pipi ko... wakakkaka...

settle makan... time on the way menuju ke LepaqCafe si artist Youth09 call aku... ala si NoraJoey... wakakka... kata Wani Ardy nak perform... erkk kebetulan... sampai ajhe si Nora and Afiez dah dapatkan meja... yang memboleh kan dapat port menarik untuk aku capture video....

Wani Ardy

Captain G

Dewa Lepaq

Mysthicus

Chot Ali & Afiez

hemmmm tak sangka... malam tu ajhe... 2 kali aku nengok persembahan si Wani Ardy and Mysthicus.... tapi semua ni kebetulan ajhe occay... first.. aku ingat si Wani ni perform dulu kat sini before dia ke Pekan Frinjan... rupanya tak... so rejeki katanya.. and time perform kat lepaq dia tidak memetik guitar... so agak lain lahh kan... wakkaka...

mysthicus plak... aku pun tak perasan ada nama band ni untuk perform kat lepaq cafe... heheheh dan ni pun menarik ada bunyi drum kali ni.. tu pun untuk lagu freedom kot... if tak silap.. so layankan ajhe... lagu dorang memang best pun nak nak BIDADARI.... bak kata Sue siapa nyanyi depan dia sure dia cairmair punya... choiii sangat...

selain tu sempat gak layan mereka mereka yang perform seperti Ray & Ash... Captain G.... Dewa Lepaq.... Chot Ali and si Afiez... and last siapa ye lupa plak nama dia... wakkaka... tapi apa yang aku katakan memang seronok lahhh layan event ni....

kitorang lepak sampai kul 3.30pagi occay... coz nak tunggu si afiez ni perform bersama si Chot Ali... akhirnya dapat gak aku dengar the real penyanyi warkah.... memang layan beb... compare aku dengar time kat big jammed hotfm kat jb... hahahhaa.... no wonder time kat JB tu out of key.. errrkkkkk....

so settle apa lagi.. si Sue pun hantar lahh aku pulang.... hahaha... coz dia yang pickup aku kan tadi.... so balik terus flat... padahal nanti kul 1 petang ada event lagi... nak tau event apa... as usual... stayTuned occay....

so gitulahh kekdahnya... unplanning plan untuk lepak di Lepaq Cafe... hehehehe... tapi memang best seronok gak... apa video..??? harus ada occay.... nanti akan aku sharingkan... heheheh..

TakSangkaYe...
.

3 ulasan:

romi flizz berkata...

choiii motif kate aku tawaf..bajet star sampai dulu...
huhu..
ape2pun JCO layan gak smpi pagi..

KeMatZ berkata...

hahahha memang betul apa...
choii bawa kereta berangan...

padan muka terlepas lorong...
wakakkaka

sukahati berkata...

choii sgtzz.....aku tak mkn jaga perut laa....motiff pukul 2 3 pagi dok melantak lagi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin