Jumaat, 12 Jun 2009

Kena Tag Sama Itu NDR.....

.
choiii sangat.... aku duk tag dia.. dia gi tag aku balik... lepas tu motif kekwat ala ala idola dia.... nak aku jawab dulu tag dia bagai baru nak buat tag aku.... choii sangat... tapi oleh kerana aku ni kan jenis jarang menghampakan permintaan orang kan.. so aku buat ajhelahhh lagi pun tag dia ni agak mudah and simple... so why not kan.... so mari saksikan apa yang dia tag sama aku...


1) PRINT SCREEN WALLPAPER DESKTOP ANDA ?


- ini dia wallpaper aku -

2) EXPLAIN KENAPA PILIH WALLPAPER INI?


kenapa ya.... sebab ni kenangan gambar yang aku snap time aku layan konsert SUNBURST09.... time ni KORN perform... dan time ni lahh satu satu nyer band yang aku layan persembahan dorang maksud aku.. memang aku allout... lepas snap gambar sekeping 2 terus simpan camera... and enjoy the show... sampai aku pada mulanya kat tepi baris ke 3 dari depan finally aku kat tengah tapi baris depan sekali kat pagar bolehh.... memang kenangan beb.... kenangan sangat....

3) SIAPA MAU DITAG??

hemmm kali ni aku amik keputusan tidak mau mengTAG sesiapa pun.. so tag ini akan mati di sini.. hahaha.. so sad kan... apa nak buat... aku tiada mood mau tag sesiapa... hahahha...

so gitulah kekdahnya.... NDR tag kamu sudah pun aku jawap.. harap ko gemar sama aku punya jawapan occay.... pada yang lain stayTuned for other storyMorry yang hampeh dot com ......

TakSangkaYe....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin