Jumaat, 5 Jun 2009

Thanks 4 Da Show.....

.
yo.. hari ni aku cuti.. so no idea nak buat apa.. coz member semua kerja.. jadi just relax ajhe kat umah... sambil tu duk melayan video yang aku capture time Hari Bintang Jatuh yang lepas.... so kali ni sajhe ajhe nak menggedikan diri... wahhh volehh.. ala member aku si sue tu pun boleh menggedikan diri ngan citernya.... clik sini pasal kegedikan penulisan dia kali ni....

so aku pun nak ala ala ngengadakan diri pun nak duk tepek story yang akan aku ingat sampai bila bila.... hanya dari satu gurauan usik mengusik ketika menerima tiket HBJ09 pada malam di Pekan Frinjan... tapi akhirnya ianya menjadi satu kenyaataan.... wOw.... so Sweet...
ya... thanks pada Ana Raffali kerana telah memenuhi permintaan ku untuk dia persembahkan lagu GHOST yang first time aku dengar time persembahan dia kat Maskara13.....

so kalau ada kalian tak tau wish video nyer... tak apa kali ni aku tepek kat sini.. so korang lehh clik and terus layan dalam page aku yang hampeh ini... hehehehe.... mean tak perlu ke youtube... hahahha... wokkeh....



hehehehe terima kasih banyak banyak... amat menghargai kerana memenuhi permintaan ku yang pada mulanya ala ala ngengada mengusik.... heheheh... tak sangka menjadi kenyataan... terharu rasanya.... hahahhaha... thanks a lot for the show.....

so gitulahhh.. pada yang rasa like hampeh sangat citer aku kali ni... satu aje aku jawab... nengok title yang terpampang kat atas tu... mean banner aku tu... tulis apa... hahahaha.. so ada aku kisah... wakakakak....

*** Mula jatuh cinta pada lagu MASIH plak ***

TakSangkaYe......
.

2 ulasan:

Unknown berkata...

klu aku pun harus d banggakan..siap tuju khas tuk ko n kawan2 kan..bangga dowh..kim slm kat ana ek..heheheh...tetibe jerk..

KeMatZ berkata...

hahhahhaha... kan...

best tu beb... walaupun ada sedikit
bunyik langau langau sampah
yang berhampiran dengan aku time tu..
choii...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin