Selasa, 3 Jun 2008

Lepaking with Groupie At Bora Ombak....

.
salam.... hehehhee just nak berblog pasal aku lepak ngan team groupie yang dah lama aku tak jumpa... well masing masing busy ngan career masing masing.. hehehehe.... planning ni telah di plan oleh si Zie... and planning kul 8.30malam... kat restoran Ceria... (this restoran adalah idea si Hadek)...

so planning on jumaat lepas.. aku pun on ajhe.. and aku mention dorang tak dapat lepak lama coz around 11.30 aku dah kena cargon goin back to my hometown ok.. hehehe so aku unexpected on that day telah berlaku.. coz aku kan nak on leave 2 hari.. so aku kena siapkan aku nye task tu.. hemm so aku stayback until 8pm.. boleh..

then lepas tu terus rushing balik rumah.. packing apa yang patut.. heheheh so terus speed ke Ampang... then calling si hadek untuk confirm back tempat.. then dorang kata tukar venue... coz dorang kata Restoran Ceria tu.. tak berapa nak ceria... hehehe.. apakah.. finally pilih Bora Ombak...

so sampai ajhe mak ai... susahnye nak cari parking.. coz tempat ni dekat ngan Futsal... so tu parking full... hehehe so aku park ajhe kat luar... Redah Jerrr... hehehehe... so sampai ajhe budak budak semua dah ada.... yang mai malam tu... Lisa... Hadek.. Zie... Ain (siapa Ain.. cari sendiri) Lolly... Kunyeet... kawan Kunyeet... lupa plak nama nye... and Afza... hehehehe...

aik.. mana our team leader.... KAK GIE.... wah kakgie.. skrang ni busy benor... hehehehe actually kakgie tak mai coz malam tu dia pun nak gerak balik kampung ke JB... hehehe aku ajak join convoi tak nak.. hehhe suka suki hati aku ajhe.. so kali ni Kakgie tak dapat join... hemmm... maybe next time kot... hehehhe...


so melepak semua bagai... sambil makan... aku kan mai lambat... so aku sampai ajhe dorang nyer order dah sampai.. so aku nengok apa yang menarik ye... so finally aku duk order... apa ye... Nasi Lemak Bonda ke apa nama nye... hehehe dan air Kelapa apa ntah nama dia.. eheheheheh....

tapi nasi lemak ni.. aku nengok dia warna kuning... wah teringat Nasi Kuning di Sabah.... xpecially di Sandakan... Restoran apa ye nama dia... Restoran Nur kot tak ingat... tapi memang sedap Nasi Kuning tu... nanti lahh aku confirm back... kat batu berapa pun aku lupa batu 4 kot.. wah main hembus ajhe aku ni....

so sambil makan.. bergossip... bercerita bagai... hehehehhe and sambil sambil tu layan performance live band kat situ.... so oleh kerana nak layan live band lagi dekat... kitorang change tempat duduk.... and order another menu... xpecially drink... heheheh....

so sambil layan live band tiba tiba kitorang ternampak orang lama... Imuda... hehehe ngan siapa ntah.. duk makan gak... Wah.. lama tak nampak bro ni.. tiba tiba aku rasa macam nak naik pentas nyanyi lagu Terang Gelap... hehehehhe teringat album si Imuda ni zaman aku kecik kecik dulu... hehehehhe Terang Gelap Terang Gelap.... Terang Gelap Terang Gelap terus Malap... Wah... dan dan aku hembus...

so sms my brother... tanya kat ner.. dia inform dah sampai kat sungai buluh... damm.... so terpaksa cargon.. set jumpa kat seremban.... so sebelum minta diri ambil gambar ramai ramai... heheheh.....

alamak terlupa... time tu sempat gak si Kunyeet and Lolly... bagi sourvineer kat aku ni... hehehehe.... si Kunyeet baru balik umrah... so dia give me Coklat dari arab and Tasbih (alamak... Insaf jap... hehehe)...

heheheh... botol belakang tu perhiasan ajhe ok.. bukan sourvineer pun tu boleh didapati di Restoran tu... hehehehe.. hehehe tapi Kunyeet... Coke Arab mana.???? hemmm ni yang sedih ni... si Lolly plak bagi sourvineer t-shirt hardrock cafe Jakarta...

hemmm warna putih... wahh aku memang jarang pakai baju putih... sajhe ajhe ko ye lolly... tak apa... apa apa pun thanx.... for the sourvineer.... ok... ehehehhe...

so aku cargon dari lepak lepak tu around 11.30malam.. then gi pickup cousin aku kat sentul... so then drop si Zie kat Cheras.... then baru aku gerak dari KL balik Ke Kluang.... kluar dari Sungai Besi around kul 12.30malam...

then meet my bro kat Ayer Keroh.. coz dorang gerak dulu.. and katanya relax jap kat Ayer Keroh... mana tak nya... dorang dah kat seremban aku still kat sentul.. apakah... heheheh... then finally sampai kat rumah.... around 3.30pagi... wow... heheheh gitu lahh citer.. so nantikanlahh citer pasal cuti aku...

heheheh kalau aku ada mood nak citer.. coz tak ada citer sangat pun.. coz apa yang diplanning semua terpaksa di cancel... oleh sebab sebab tertentu... APANAKBUAT... hehehhehe ok.. see yaa.....

TakSangkaYe..
.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nama kawan aku tu Hazzuan a.k.a Juan...
Coke arab ada ni ha....ari tu, ko dah balik baru le aku teringat pasal coke tu...ade je tergolek2 kat dalam boot kete aku...wahahaha...

Secret Writer berkata...

Kematz..kalau ko susah nak cari parking kat area Bora Ombak tu...ko REDAH JER parking kat tepi jalan besar heh heh heh.
Ni nak invite u n Eita datng umah 8.Jun ni,7pm....Ahad. Map ada kat blog aku...datang ya

KeMatZ berkata...

kunyeet.... ohhh aik.. Juan gak ke... hehehe bagus bagus... nanti ada masa lagi ajak dia lepak lagi ye... sempoi gak dia...

kos... heheh tu lahh aku redah jerrr.. sukasuki aku park kat mana aku suka... hehehhe ahad ni.. ok.. if aku free aku mai... heheheh....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin