Rabu, 11 Jun 2008

Dinner with Groupie and Ebi.....

.
hemmm thread kali pasal makan with artist... wah... dan dan ajhe aku ni... well tiba tiba petang semalam hphone dapat message dari Lisa... ajak lepak lepak makan ngan Ebi... coz dah lama tak lepak sama sama... so aku pun on ajhe... ialahh aku bukan buat apa apa pun malam tadi memang free....

so tempat di decide.... kat Nasi Kukus Ayam Kampung Saujana Prima... ye ke... nama tempat tu tapi kat Kajang sana.. depan Giant... actually tempat ni area rumah KakGie.. hehehhehe ialahh dah lama tak jumpa KakGie... rindu plak.. hehehhe.... so gerak.. after kerja.. balik rumah mandi bagai.. terus gerak...

then time kat area Plaza Pheonix tu.. Lolly minta tolong pick up dia.. so gi lahh singgah kat rumah dia pick up nasib baik aku tak lepas lagi second tol kalau tak.. bye bye lahh ye Lolly... heheheh..
so sampai sampai nengok... KakGie... and anak anak nye... Lisa.. Kunyeet.... Aleng dan sampai... ops lupa... Si Ebi pun ada gak... heheheh....

hehehehe... aikk Hadek mana... wahh mentang mentang rumah belakang tu ajhe.. ala ala diva sampai lambat ok.. kalah artist... hehehe... sambil sambil makan.. borak borak.. maklum lahh lama tak jumpa si Ebi ni... sambil sembang sembang... sempat snap snap gambar... hehehe....

so settle makan tu.... sempat lahh si Ebi ni tulis ucapan untuk one of dari kami ni tepek kat forum or kat website nanti... heheheh aku pun apa lagi sempat snap gambar dia time tulis tu.. bukan apa.. takut orang tak caya.. maklumlahh peminat peminat malaysia ni lain sikit.. wakakakka....

hemmm sambil tu... bila siap ajhe surat tu.. sempat aku snap... mean tak yah nak tunggu si Lolly scan.. hehehehe... tapi aku rasa mesti dia dah tepek kat Rumah Biru and Rumah Kuning.. heheheh Lolly ni kan gigih.. kata Setiausaha.... wah... dan dan ajhe aku.. heheheh.... so ni dia surat ucapan tu... nampak tak.. heheheh pandai pandai korang lahh yang nak baca....

so around kul 11 malam kitorang semua beredar balik... hehehhe kira seronok gak lahh lepak semalam... maklum lahh semua nya dah lama tak jumpa... masing masing busy... ngan career masing masing... bukan si Ebi ajhe busy... kitornag semua busy... wah... dan dan ajhe aku.. ni.. ok lahh bawa ni another pic aku compile... layan ok... heheheh...

hemmmm gitu lahh citer nye dinner time tu... so nanti continue other citer.. kalau ada benda aku buat ok.. heheheh... bye... semua....

TakSangkaYe..
.

4 ulasan:

romi flizz berkata...

smart siut rambut ebi..kalau ebi pakai smart msti ade iras-iras kematz..hihie

Secret Writer berkata...

Kematz...bila nak lawan bowling??? boleh minta tarikh yg sesuai dgn Eita...kita bincang...

KeMatZ berkata...

romi..... ceh... dan dn ajhe ko.... hehehehhe


kos... nanti aku akan inform dorang... kira ala ala persahabatan lahh ye... hehehe... wehhhh heliza bereh open stacy fc tak antar ke...

Tanpa Nama berkata...

HAI KOS 1ST ITA NK SORY SBB TAK PI EVENT ARI TU... SORY SGT2 K...

2ND PASAL NK MAIN BOLING OK NNT ITA PLAN :) THANKS KOS :)

MAAF SGT TAU KOS SBB TAK ARI TU..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin