Isnin, 9 Jun 2008

Hari Persandingan Kawanku....

.
thread kali ni nak cerita pasal hari persandingan kawan aku si Shah Jehan... hehehe Shah Jehan siapa dia ni... adakah Shah Jehan bersama Mumtaznya... wah.. apakah aku mengarut ni... Karut lagi mengarut lahh aku ni... alamak terlebih sudah....

ok lahh member aku yang kahwin ni ialah member team mentari court aku si Shahri or lebih glamour ngan panggilan Shah... bersama isteri dia Syareena.... tapi bukan Sharina Yong ok.. tu Sharina dah lama jadi isteri orang...

actually ni kenduri pihak lelaki... dorang ni bernikah last week tak silap aku 31 May.... and kenduri belah perempuan kat terengganu.. so aku tak dapat join kebetulan last week aku family day...(family day ke... hampeh...) so kelmarin 7hb majlis diadakan di JB... umah pengantin lelaki....

perhh pengantin sempat poss peace and rock lagi... heheheh... aku gerak dari kluang around kul 1.30ptg.... and plan jumpa kat taman tun aminah.... so sampai ajhe.. nengok si Khai, Adib and Wahab tengah menunggu kehadiran aku.. dorang bertiga dari Gelang Patah...

tak perasan plak belakang kereta aku kereta si Daus... si Daus plak dari Kulai... then dah jumpa terus gerak ke tempat majlis.. cari lahh balai raya nye.. rupa rupanya depan rumah si Shah aje... hehehe selama ni aku mai rumah dia tak perasan pun depan rumah dia balai raya.. almaklum sepanjang aku ke rumah dia mesti malam.. hehehhe...

sampai ngam ngam pengantin baru ajhe nak start makan beradap... ye ke... hehehhe tapi kesian aku nengok undang panjang lidi tu.. tak terusik.. hehehhe mushkil aku nengok Shah makan penuh kontrol... hehehhe... then kitorang pun menikmati juadah yang disediakan... wah.. not bad.. masakan hari tu...

So pada Adib and Daus... lehh lahh buat tempahan Katering tu... hehehhe... dan dan ajhe aku ni kan.. heheheh... settle makan sessi bergambar lahh apalagi.... tapi kan photographer yang di upah time tu mai lambat sioot... apakah... tak professional langsung.... kira lambat lahh... perarakan tak ada... time kompang semua... tak ada gambar.. tau aku mai awal.. tapi si Shah tak inform... Wah macam terror aku ni nak snap gambar... heheheh....


hehehehe so kitorang pun bergambar lahh ngan member ni... pelbagai aksi gak lahh kitorang buat... dah ala ala tiba tiba time tu jadi model sambilan pun ada gak... hehehehhe kitorang semua sempat bergambar ngan pengantin lelaki... sorang sorang... ala ala mintak berkatlah.. wahh.. leh percaya ke benda benda ni lagi.... hehehe...

finally suruh si photographer pro... tu guna camera aku snap gambar kitorang semua... hehehehhe kira ni kenangan kitorang lahh... sebelum kitorang mintak diri.... beransur pulang... hehehe... kitorang siap dapat goodie bag lagi ok... hehehhe.... jangan marah... kitorang nak continue jejalan... and other activiti.. nak tau aktiviti apa tunggu ajhe next thread.....

oklahh Shah and Syareena... kat sini aku wish semoga uols berdua berbahagia selalu... nanti bila dah ok semua jangan lupa buat open house ok... makan makan ramai ramai... wah... hehehhee..... semoga cepat menimang cahaya mata... wah... dan dan ajhe aku ni.. ok.. SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT SHAHRI AND SYAREENA....

jumpa next thread...

TakSangkaYe.
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

skema nyer Daus dress-up? Hahaha org Gomen la kata'n {jgn mare} Adib dh boolatt :P

sukahati berkata...

eh...ader abg daus ngan abg adub laaa....hik hik

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin