Isnin, 23 Jun 2008

Bowling Heliza Bereh.......

.
hemmmm nak citer pasal bowling inter fc.. hehehehhe berlansung ahad lepas.... kali ni Heliza FC yang anjurkan.... heheh... berlansung di Pyramid Bowl... wahhh bukan main grand lagi korang buat kat Pyramid Bowl gitu... hehehhehehe....


so event dijadualkan start kul 1230 tengah hari... tapi biasalahhh kan dah nama tournament macam ni.... memang bohong lahh kalau on time... so bila dah settle registration bagai semua dan kedudukan team aku dorang lehh campak nun jauh ke tepi sebelah kanan... lane 38, 39 dan 40... boleh...


hemmmm tapi apa nak buat.. dah penganjur set kan... hehehhehe so redah jer layankan.... seperti biasa... dapat goodie bag... dalamnye macam macam ada... ada kalender cina... ada notes... ada roti... ada... apa lagi ye... aku tak ingat... dan rasanya goodie bag aku tu still dalam bag bowling aku... wakakkaka....


so macam biasa main 3 frame.... hemmmm nak dijadikan cerita.. team aku.. pada frame pertama agak ok lahhh... cuma aku ajhe lahh seperti biasa hampeh dot com... wakkakaka.... then masuk frame kedua... terus merundum... dan seterusnya game ketiga terduduk... boleh.. wakkakaka......

and macam biasalahhh sambil membowling... sambil bergambar... hehehehe kitorang ni memang suka bergambar bagai... ehehhe rasa seronok ajhe... sambil baling sambil bergambar... betul tak... hehehhe so kat atas tu antara saat saat gembira kitorang one team...

setelah settle.... seperti biasalahhh duk menunggu result bagai... and buat lahh apa yang patut... ada yang bergambar ngan artist... opss lupa plak artist yang turut serta hari tu.... hemmm selain tuan punya fc... si Heliza.... turut hadir ialah... Linda Onn.... Ika (I Likee....) and Saidah (Ok Lah Tu.?) hehehehe.... si Dak kecik pun ada gak si Nadia ToToNi... tu.... dia mai time result diumumkan.. heheheh....

so cerita pasal result.... hehehhe unexpected telah berlaku... kali not bad kiranya performance dari team EBI FC ni... hehehhe cuma kitorang just tak dapat hadiah ajhe.. coz hadiah kali ni yang disediakan hanya untuk Top 3 berpasukan... dan Juara Individu Lelaki dan Wanita.... serta Juara Longkang (ni tak mungkin lahh dari EbiFC akan menang)....

so yang membanggakan.... Zakee... telah dapat no 4 individu lelaki... kira top 5 lahhh kan... manakalah wanita plak... si Atikah
dapat Naib Juara (sepatutnya juara.. tu kan lane dia... apakan daya.. dia kalah gak... heheheh... terpaksa dia open table pizza...) manakala si Jas dapat no 5... ok tak... hehehhe....

Bagi berpasukan plak... ni yang leh dibanggakan... dari 40 team yang terlibat... ketiga tiga team EbiFC dapat top 10... best kan... Ebi FC 1 dapat no 9.... Ebi FC 3 dapat no 8... dan team aku Ebi FC 2 dapat no 4... (penampilan terakhir katanya... ye ke...) heheheh... dan paling unexpected.... EBI FC menang team PALING HAVOC....

memang unexpected.... lahhh dah lahh bukan ada penyokong pun.. just kitorang kitorang ajhe.... kalau ada pun just Kunyeet, Lolly and si Inspire.... tu pun game kedua... dorang gi shopping... hehehhe tapi apa apa pun thanx a lot kat korang sebab senantiasa memberi sokongan kat team bowling EbiFc.... hehehhe lepas ni... korang relax lahh sebab dah tak ada yang main... ehehehhe....

settle penyampai hadiah.... semua bagai... snap gambar... ngan si Nadia... yang baru ajhe sampai... and then gerak lepak makan kat Carls Junior..... bersama sama team Nadia FC and si Nadia nye... ehehehhe just makan sama sama ajhe lahh.....

then after makan... team Nadia FC.... gerak ada urusan lain... so aku melepak ngan team aku... and kitorang pun plan layan movie.... hehehehhehe... sementara nak melayan movie tu sempat possing bagai... hehehehhehe memang suka possing dorang ni... ada yang sempat shopping bagai....

so layan movie... citer HULK... heheheheh sebelum masuk ke layan movie... sempat dua peminat setia ni bergambar ngan poster lakonan si Ebi ni.... cuba nengok gambar tu.... hehehehhe .... lepas tu aku lehhh plak ada perbualan macam ni...

aku........ : awat si Abe Rob tu lehh duk possing terkangkang
Kunyeet.... : kan dia tu guru jasmani....

aku........ : oh ye ker.... sambil blur blur...
Inspire.... : bila masa plak Abe Rob jadi guru jasmani...
Kunyeet.... : ko pun jujur percaya...

aku........ : Hampeh Dot Com nye Kunyeet.... sambil gelak....


hemmmm so melayan movie... sampai ke malam.. settle ajhe layan movie... semua beransur pulang.... so gitulahh kekdahnye... yang berlaku pada ahad lepas... letih beb... hehehhe ops lupa... hari tu aku dapat sourvineer dari Bali.... hehehehhe nak tau apa... hehehhe....

2 tin coke dari Indonesia.... heheheh thanx a lot Inspire... kerana memberi sourvineer dari sana... hehehehhe suka suka suka... akan aku simpan elok elok... hehehehhe..... hehehehhe nak nak coke Zero tu.. aku belum ada pun... hehehhe suka suka.... hehehhehe thanx...

ok lahh gitu lah citernya... so.... continue if aku ada cerita lagi... chiow...

TakSangkaYe.
.

2 ulasan:

Hudd Pique Lovato berkata...

Tahniah la ye team ko sume dpt top10..
pasni harus la upkan lagik team totoni plaks..
hehe..
aku tgk Hulk tu dh nk tertido tau..sib baik citer nyer best..

KeMatZ berkata...

hehehhe.... tu lahh unexpected... tapi next event maybe EbiFC just satu team ajhe kot... hehehhe...

insyaALLAH... ToToNi5 akan up nye.. hehehhe Redah Jerr...

Tu lahhh member aku siap tido layan HULK... hampeh sungguh....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin