Ahad, 22 Jun 2008

Wedding Member FC Ku.....

.
ok nak citer pasal member fc aku nyer wedding... wahhh memang meriah ala ala artist gitu dia punya persandingan.... hehehehhe jangan marah ye zie..... tapi memang meriah..... kitorang ni semua plan berkumpul pada mulanya kat PAS.... tapi semua dah nak terus jumpa kat dewan MBSA... apa lagi redah jerr...

yang hadir dari pihak FC team... wah beria... aku, ika, aleng, kunyeet, hadek, awie, lisa, lolly, inspire, pojee and wife dia... ops lupa plak afza... hehehehhe.... so dah jumpa semua kitorang duk 2 meja sebab tak muat kan... kitorang duk melepak sementra menunggu pengantin berarak naik ke pentas...

so pengantin dah naik bagai... semua kitorang pun terus serbu bahagian makanan... hemmm hidangan semua lazat... hehehhe cuma aku tak berkesempatan nak buat second round... heheheh segan gitu... wakakakka.... so sambil makan.. sambil snap gambar....then snap gambar pengantin plak... heheheh snap ajhe betul tak... hehehe...

sambil tu duk makan apa puding... tapi memang sedap pun puding tu.. mula mula aku macam tak nak rasa pun... tapi bila si Ika and kunyeet suruh ambil untuk dorang.. aku siap tanya best ke sampai 2 kali tambah... then test aleng nye.... hemm ok pun... terus ambil tapi untuk aku... hehehehhe... sekali aku makan puding tu 4 ke 5 cup... lehhh hehehe.... jangan marah.... ika and kunyeet... tak sempat bagi kat ko dah masuk dalam perutku....

lepas tu sessi bergambar bagai... pelbagai poss kitorang buat.... hehehhe biasalahh... ngan member member fc ni... semua giler lanser camera.... heehehehh pantang nampak dah siap poss... heheheh best best hehehehhe saya suka saya suka......

so sempat gambar ramai ramai... heheheh then lepas bergambar... relax jap... pekena pulut kuning jap... wah special dapat ok.. heheheh jangan marah... heheheh lepas tu kitorang pun beransur pulang.... heheheh pulang ke... kekdahnya...

so nak tau apa next event after wedding tu... tunggu next thread... aku tak sempat nak edit gambar..... ok apa apa pun Selamat Pengantin Baru Buat Zie & Manoff..... hehehehehhe semoga berbahagia selalu... hingga ke anak cucu... wah....

Layanz..

TakSangkaYe..
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin