Ahad, 15 Jun 2008

Selamat Hari Ayah....

.

hai... sempena hari bapa tahun ni.. aku nak ambil kesempatan nak wish selamat hari bapa buat ayah aku... hehehhehe aku nak ucapkan semoga senantiasa sihat walafiat.... bergembira selalu dengan kehidupan ini... hehehhehe... kat sini juga nak mintak maaf lah ye.. kalau ada salah dan silap... hehehe sepanjang membesarkan diri ini yang sememang nye selalu memprotest ajhe apa yang tak berkenan dihati ni... tapi apa apa pun still respect and bangga ada ayah seperti bapak.... dengan didikan dan kongkongan (tapi time zaman sekolah lahh....) yang diberikan sehingga diri ini dapat berdiri sendiri... wah beria ayat.....bapak merupakan idol yang dikagumi... banyak karektor yang dikagumi dan rasanya diri ini tak mampu melakukan nye... but... diri ini still cuba untuk capai ke tahap itu... hehehehhe.. ok pak.. Selamat Hari Bapa..... Love you so much....

ops lupa.... aku nak sharing lagu ni.... lagu ni aku tujukan pada semua lelaki yang bergelar... papa... baba... daddy... father... apa lagi... ayah.... and apa jua lahh gelaran yang diberikan... asalkan ianya memberi maksud pada AYAH..... pada abang abang aku juga.. yang dah bergelar ayah... selamat hari ayah..... pada member member aku... gak... tak lupa.... selamat geng... finally SELAMAT HARI BAPA pada semua.... layan lagu ni......



TakSangkeYe.
.

1 ulasan:

nhanania berkata...

elleh zam
mintak maaf kt sini.. x berani la tu mintak maaf depan2..hahah takut kne rotan yer..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin