Khamis, 29 Mei 2008

Kenangan Time Final AF6 with Redah Jerrr Team...

.
haiii.... bertemu lagi..... di lain thread... wahhh sajhe ajhe nak sharing ngan korang... heheheheh pasal kenangan time bersama team redah jerrr... time karnival af6 minggu lepas.. hehehehhe so kat bawah ni ada beberapa gambar... aku bersama team Redah Jerrr.... hehehehe so bila kita nak buat gathering ni... hehehhe... WAH... dan dan ajhe aku ni.... bawah ni antara mereka yang kerap every week turun padang... heheheheh ada lagi yang tak interprem kat sini... heheheh.....



kat bawah ni plak antara mereka yang turun memberikan sokongan pada nadia pada malam konsert tu.... heheheh nak kata ramai tak lahh ramai mana pun... rasanya tak penuh pun sebuah bas... hehehehhehe biasalah what for nak sampai 2 3 bas... kalau just untuk satu malam ajhe kan.. heheheheh.... apa aku merapu ni... well layan kan ajhe...



ok lahhh aku actually no idea... heheh apa apa pun thanx 4 da pic aku rasa ni dari camera vtec... credit to ko vtec... walaupun aku duk tepek watermark blog aku... hehehehe... jangan marah ya... apa apa pun redah jerr..... ok lahh bawah ni aku tepek sekali performance Dik Nadia ngan lagu baru dia... Karut Lagi Mengarut... Redah Jerrr...


credit to teaoya


TakSangkaYe
.

1 ulasan:

maliksutanmuda berkata...

alo fren..apa citer nie, support kureng ker, nadia dapat no 5 nie...waduh...hehe

woit, team redah jer bila nak buat lawan bolign nie?..besarkan empayar jgn lupa kengkita org kat sini yer...jehhe. nadia rock la that day...kan kan kan!! ahaks

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin