Sabtu, 10 Mei 2008

Finally Gi Juga Aku Ke William....

.
hemmm.... tulahh macam thread aku tu cakap kan... finally sampai gak aku kat William nye warong ni... hemmmm asyik baca blog blog orang duk cerita kehebatan dan kesedapan makanan di warong ni... so niat hati tu memang teringin nak gi cuba try test sendiri.... heheheh

so malam pada hari jumaat... after aku midnight kat Sunway Pyramid... citer Lelaki Besi.... ehhh IRONMAN... ngan member member Mentari Court aku... so lepas ajhe movie tu habis... aku slumber ajhe drive ke sana... tak pernah pergi ke sana but aku ada baca instruction nak ke sana dari blog ni ... Lensa Lily thanx 4 da info....

so sampai ajhe.... kat warong satu problem yang dihadapi... masalah tak tau nak order makanan apa.... hemmmm aku mcam biasalahh even kat SS2 MURNI pun aku akan order minumam BLENDED RIBENA LAICI.... but makanan..... so sajhe nak try Mee Raja... but.. malangnya habis.. ialahh kitorang sampai sana around kul 2 pagi ok... hehehe... so finally aku order.... PREMIUM CHICKEN...


so... orderlahhh kitorang tiga tiga order benda tu..... coz time tu banyak benda dah habis... tak apa.... so yang lain macam member aku order..... tembikai blended kecik ajhe.... macam kat gambar ni.. sempat dia poss ok... hehehehhehe



hemmm mamat yang sorang ni.... hehehhee sekali dia order air Ribena Laici... hambek ko besarnya gelas... ko tu dah lah kecik... wakakak... habis ke kekdahnya ko minum tu... heheheheh... diva ni tak order makanan.. coz dia on diet ok... maklumlahh baru balik dari DUBAI.... hehehhe....



hemmm makanan tadi tu memang best but pada aku ada satu ajhe yang tak best... bila dia letak benda kat bawah ni... what lahh rasa dia... entahlahh tapi ni pada aku lahh... coz aku ni kan tak makan benda benda sayur sayur hijau hijauan ni bagai.... so bila dia nye kuah tu dah terkena sikit aje kat ayam aku tu.. aku makan... hemmm cuma tuhan saja tau rasanya macam mana.... tak nak cakap.. korang rasa lahh... tapi pada yang minat mesti dorang kata sedap...



so settle makan... semua ala ala mabuk gitu baru ajhe kena blended ngan Premium Chicken, dah mula cakap merapu so kitorang pun cargon balik ke rumah... wah.... aku malam tu terus ajhe menginap kat Mentari Court rumah dorang.. coz esok pagi... aku nak ke Bangunan Kurnia kat sebelah tu... jumpa member aku... dia ada games Pool.


so gitu lah citer nye... ops terlupa plak... bila dah ke rumah dorang ni... dapat plak aku sourvineer and coke dari member aku ni Khai... thanx Khai... suka nye aku ngan benda tu... expecially mural bangunan kat dubai tu... hemmm walaupun dia dah crack sikit.. thanx... and coke tu memang aku tak ada lagi... heheheh thanx a lot....

ok nanti continue another story...

TakSangkaYe....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin