Khamis, 8 Mei 2008

Farewell My Colleague....

.
hemmmm nak citer... pasal farewell my colleague... well dia minggu depan last day... dia ni accountant kat company tempat aku kerja... so semalam budak budak lain semua plan nak buat farewell untuk dia ni.... hemmm so tadi.. habis ajhe kerja.. around 6.30 semua cabut...

aku plak kluar around kul 7 lebih macam tu lahhh tempuh jammed bagai... then finnally meet dorang kat The Curve.... kat Restoran Charm... betulke aku spell.. what ever... but yang penting sound like that lahh....

makan makan borak borak... everything then around kul 9.30 malam aku gerak awal.. coz member yang tumpang aku ni ada hal... hemmm so next week accountant company aku ni dah berhenti.. so siapa nak buat salary kitorang... huhuhuhuhuh............ tak apa next month new accountant masuk... heheheh.....


our accountant yang berbaju pink tu... sempat kitorang bergambar ramai... actually yang dijemput ramai... tapi biasalah kann... ini ajhe yang dapat luangkan masa... hadir.... nak buat macam mana takkan nak paksa kot...

TakSangkaYe.
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin