Ahad, 11 Mei 2008

Selamat Hari Ibu....

.
hemmm.... tak ada apa aku nak katakan... selain mengucapkan selamat hari ibu... exspecially to my belovely mothers... hemmm rasa rindu plak kat my mom ni... maklumlahh dah lama tak balik.... well tak apa ada time nanti aku akan balik... for sure... aku merindui masakan my mom....

so di sini aku nak wish selamat hari ibu... buat my mom... semoga mak sihat dan gembira selalu... jaga kesihatan ok... heheheh... pengorbanan and didikan dari mak... memang tak tebalasnye... thanx a lot kerana melayan kerenah anakmu yang degil ni selama ini... hehehhe....


apa apa pun... miss you..... SELAMAT HARI IBU.... dari anak mu.... sambil tu jom layan lagu ni.... semalam nak meleleh airmata aku bila dengar lagu ni time kat AF..... nasib baik aku tak layan perasaan sangat... hehehehhe



TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin