Ahad, 18 Mei 2008

Alamak Terlebih Sudah.... tak apa Redah Jerrr.....

.
hemmmmm hari ni aku agak sengal seharian... tak tau nak buat apa... kenapa ye... ramai member member aku yang duk online chat pelik aku online... coz dorang kata aku ni jarang ada kat rumah kalau weekand..

Wah ingat apa.. aku ni kaki rayap ke... heheheh tapi memang pun itu pun kalau ada geng lahh... hehehe nak merayap sorang sorang belum pernah melainkan ada event ke.. konsert ke yang aku minat ke... ye... hehehe sorang sorang pun aku redah jerr..

so tiba tiba aku nak citer pasal konsert malam tadi... tapi kenapa aku letak thread aku macam tu... hehehehhe tapi ayat ni aku dengar malam tadi... time aku duk sorak... take over kerja si Paan... tiba tiba aku terdengar bunyi ni dari atas... rupa rupanya team StacyFrenz..... WAH... heheheh Kitorang ni dah macam one team tolong sorak each other....

hemmm... keputusan yang seperti korang tau kan... Stanly tak dapat meneruskan pelajaran dia di AKADEMI..... hemm kira Stanly ni ala ala mereka yang kecundang like SAHRI.... MAS... YAZZER.... AMIRUL dan SHAWAL lahh... hehehehhe.. tak apa tak ada rezeki ke final bukan maksudnya terus gelap masa depan tu... maybe akan more berjaya compare yang masuk final kan.. mana kita tau.. heheheheh...


so lepas konsert... duk lepak kat Lotus depan tu... kali ni team Nadia FC and Stacy Frenz sekali lagi.. membuktikan kitorang tak bermusuhan dan tak ada nak emo emo each other.. actually apa kes nak bergaduh bagai kan.. bukan dapat apa pun... Stacy ngan Nadia pun rapat FC plak beria apakes.... hehehhee....


so sambil borak borak... dah nak ending tiba tiba nampak abang DollahCantik.... Wah.. terus kitorang jerit nama dia... apa korang ingat ni dewan sivik... dah semua orang nengok... but WHO CARES... heheheh tiba tiba abang Dollah mai ke meja kitorang... kitorang pun tanya... mana pergi... Hambar giler konsert malam tadi... yang ditakeover oleh siapa ntah budak baru kot... hehehehe....

then abang Dollah pun duk citer mana dia pergi... rupaya dia ada kerja lain... terpaksa handle kan.. ApaNakBuat (pinjam kata kata member aku) heheheheh urusan kerja... heheheh so final nanti kitorang siap tanya lagi.. ada tak... dia tak sure... WAH... kalau bukan dia handle alamatnye tak meriah lahhh... maksud aku tak meriah time... commercial break... kat tv memang tak tunjuk kemeriahan ni... hehehehe....

so around 1.30 pagi gak baru kitorang gerak balik... semua dah lebam.. so nanti kan lahh ye next week... pada pengundi.... hehehe undilahh dengan bijak... hehehehhe pilihlah juara anda... Jari Jemari Anda Yang Menentukan Siapa Juara... hehehehhee tapi pada aku... heheheheh... aku just leh terima 3 pelajar ajhe Jadi Juara.... dan list aku... seperti di bawah ini....

1. Stacy
2. Nadia
3. Riz

hemmmmm walaupun siapa juara aku harap 3 pelajar ni akan senantiasa berada top 3... hehehehhe ok.. tapi ni pun depand on afundi... kan...walaupun aku lihat dari mata kasar aku ni... 3 pelajar ni agak sukar nak jadi juara... hehehehehhe.... ntah lahhh APANAKBUAT.... tunggu dan lihat... ada rezeki dorang juara lahh dorang tu....

oklahhh rasa terlebih plak memblog ni... kepala agak sengal nak kluar jap.... hehehehhe melepak mengeTEH jap... wakakkakaka....

*** Aku tak tau kenapa malam tadi time konsert ramai yang sms aku duk kutuk kutuk Nadia... apakah... dorang ingat aku nak melenting ke... heheh sorry aku bukan fans macam tu... tapi apa yang aku leh cakap... WHO CARES... tu ada lahh trademark aku dari zaman U lagi... heheehehe... sebab bila aku menjawab mesti dorang akan kata aku sentap... hehehe so better satu jawapan... AKU TAK KISAH.. WHO CARES... heheheheh.... cuma jangan ayat lain plak kluar sudah... ALAMAK TERLEBIH SUDAH.... takper... REDAH JERRR..... WALAUPUN.... walaupun apa.. walaupun masuk final kalau tak afundi apa gunanya ye... hehehehhe...***

TakSangkaYe..
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin