Isnin, 19 Mei 2008

Seharian Aku Di Cuti Hari Wesak.....

.
hheheheh nak citer pasal aku di cuti wesak day... hehehhe pagi pagi dah bangun macam ala ala nak gi kerja.. duk mandi bagai then borak ngan housemate aku yang baru balik kerja.. then nengok jam dah kul 9pagi... damm... janji nak breakfast ngan Adam..(wah kenapa kena guna nama Adam sajhe ajhe ok...)

then terus gi rumah dia... pick-up dia... then try tanya Atikah... nak join or not.. (wahhn ni pun motif panggil Atikah).... then dia kata dia kat Tesco baru settle buka pintu Tesco... heheh gigih awal awal pagi ke sana... so aku ngan Adam ajhe.. lepak breakfast kat Padli... seksyen7.... sambil borak borak and copy file bagai...

aroun kul 11 macam tu... gerak pickup si Atikah kat rumah nak ke Sunway... heheh tapi aku ke umah dia around 11.25... walaupun dia kata kat aku 11.15... sebab aku tau dia ni agak... lem... sikit... ngan nak gosok tilam lahhh... setting tudung bagai... Diva lah katakan... hehehehe.... so settle pick-up si Atikah... where to...


Wah... motif ada gambar bowling... apakah... hehehhe kitorang dah plan nak main bowling bersama.... hehehehhe so main kat Sunway Pyramid... sampai ajhe nengok Alyn dah ada... (nama dia memang Alyn ok tak ada motif).... hehheheh so registerlah.... dapat lane no 18... hehehehhe kebetulan time tu ada tournament company mana ntah.. hehehehe...


motif letak gambar atas ni kenapa... bukan apa.. perasan semua start dari A... Motif ok.. apakah... hehehhe dari atas... ADAM... ALYN... ATIKAH... DAN AZAM.... Azam... apakah... jarang aku guna nick ni.. wah.. sajhe ajhe nak bagi semua start dari A.... hehehhehe....

so dalam game kali ni ada pertaruhan.. siapa kalah kena open table Karaoke..... siapalahh yang kena open tu... so nanti tunggu kan ajhe lahh thread lain... kalau dia lunaskan janjinya nak open table Karaoke tu... hehehhehehe.... so settle ajhe main bowling... Where to..... Kampung Melayu Subang.. buat apa....????


Eh!! siapa budak comel ni... ngan baju pink lagi... ala ala kenyit mata plak tu... hehehhehe.....budak comel ni bernama NIK NUR AINA ZAFIERAH.... wahhh panjangnye nama... hehehehhe.... nak panggil apa... mama dia ata Fierah ajhe... opss lupa plak ye nak inform anak siapa lahh ni kan... ni dia gambar papa dan mama dia... yang busy di dapur... menyediakan juadah untuk kitorang.... heheheh....


hehehehe.... Kak Fyda dan Iju.... heheheh actually baby ni dah dua bulan lebih lahir... tapi kitorang tak sempat sempat lagi nak jenguk tu nasib baik hari ni cuti... so memang plan nak gi jenguk heheheh... alamak aku actually ramai gak tak jenguk baby member aku yang lain... ishhh sure dorang sentap aku tak jenguk baby dorang.. tak apa nanti ada masa aku mai ye... heheheh... Relax.... heheh



hehehhe seperti biasa lepak rumah Kak Fyda... lepak lepak... sempat lagi layan citer Jangan Pandang Belakang... habislahh Alyn dan Atikah... memang opah tu ikut korang... hehehehhe.... so sambil makan nugget... yang disediakan.. tak lupa nasi goreng hasil masakan
Kak Fyda... wow... not bad... hehehhe lehh buka warung ini macam.. hehehhe... ni bukan terpaksa ok.. ni betul... next time kita rasa masakan briyani gam plak ok... hehehhe...

so lepak kat umah Kak Fyda sampai around kul 3.30ptg... then Where to... si Alyn balik... tapi aku bertiga ke mana... hemmm ntah lahh nak tau ke mana.... hehehehe.....


aikkk... kenapa tiba tiba aku bergambar ngan papan tanda Bahagian Korporat... ehehhehe actually ni kat PKNS... si Atikah ni kena mai office coz bos dia panggil ada kerja sikit... heheehhe nak tak nak mai lahh... sempat aku kutuk si Atikah ni... "Hello Bangla ngan Cambodia pun cuti OK time Wesak Day... nengok semua tadi kat Bowling Lane... hehehehhe " tension ajhe si Atikah... huhuhuhuh....



hello tu buat kerja ke... duk chating or dengar lagu.... hehehhe buat buat kerja... hehehehhe so si Atikah ni... buat kerja aku ngan si Adam buat apa.... hemmm nak tau... apa kitoraang buat... antaranya aku selitkan ye... hehehehheheh


Si Adam ni ala ala jual ubat kat bilik si Atikah... sebab bilik dia ni ala ala kauter ambil ubat pun ada... kauter pertanyaan pun ada... pelik kenapa macam tu biliknya... ehehehhe.... ye Adam ubat apa yang perlu saya makan... hehehhehe....

hehehheh yang aku tu kenapa... ala ala baca buku... buku apa tu... ntah aku pun tak tau... tapi aku nengok gambar aje... sebab buku tu hanya tunjuk statistik ajhe... heheh tak paham... hehehehhe... Ehh si Adam sajhe ajhe buat buat kacau si Atikah buat kerja apakah... heheheh.....

so ada lagi benda yang aku nak share kan... tapi aku rasa tak perlu lahh.. antara nya clip video... hehehehhe mesti bos si Atikah Tuan Haji Idris tu pening nengok gelagat kitorang.. hehehehhe ntah apa apa ntah... hehehehehhe..... apa nak buat dah bosan beb... hehehhe....


ehh kenapa ada gambar Mesin Runcitan ni... hello bukan aku tak pernah jumpa Mesin ni ok... tapi cuma aku nak cakap... Mesin ni tak bagi balance duit aku... Wah.. nasib baik aku masukkan rm 1.70... so dia just telan 10sen ajhe... cuba aku masuk 2hinggit... tak ke rugi... Wah Wah... suka suki ajhe ye tak nak bagi balance... hehehe....

so around 6.30 gak lahh settle kerja si Atikah tu... then terus balik... then lepak jap rumah si Atikah ni... pekena Laksa.. Wah sedapnya.. hehehhe walaupun Laksa aku tak semeriah laksa si Atikah ngan Adam.. heheheh nak tau apa maksud Meriah tu.. tanya dorang.. heheheheh....

settle makan.. apalagi... balik lah wehh.. aku dah letih... heheheh tapi sempat lagi aku memblogkan diri aku.. heheheh so gitulahh citer aku.... hari ni.. ehhh lupa... plak.. time aku memblog ni.. tiba tiba rasa gegaranlahh.. aku ingat perasaan aku ajhe.. tapi member aku kat Balakong... tanya aku.. ada rasa gegaran tak.. then dia inform kat UPM pun ada.... then aku sajhe tanya member aku kat Kajang... pun kata ada...

heheheh mean betul lahh ada gegaran.... kat mana ye Gempa Bumi tu.. heheheh hopefully tak ada apa apa ye.... gitu lahh hendakNya... heheheheh... oklahh dah penat... bye... continue nanti ye...

TakSangkaYe
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin