Isnin, 26 Mei 2008

Aku Di Hari Konsert Final AF 6.... Bukit Jalil.....

.
hehehehhe...... sorry lahhh lambat update blog aku ni... nak nak citer pasal Hari Final AF6 kan... hehehehe bukan apa memang tak ada time nak update... hehehehhe... so aku try gak update skrang ni ye... hehehehhee.... actually ni merupakan first time dalam hidup aku, aku gigih turun padang membantu menjayakan booth untuk NADIA FC.... heheheheh aku pun tak pernah terfikir akan buat benda ni.. heheheh apa apa pun redah jerrr..

aku sampai kat situ around kul 12tengah hari lahh agak lewat... ngan something berlaku pada diri aku.. aku pun tak tau apalah nasib pagi tu kan.. tak apa abaikan ajhe... hehehehhehe... kita citer pasal suasana hari tu ok... hehehhehehe...

selain booth Nadia.... turut membuka booth ialah... Alif FC... Riz FC... Nubhan FC... Toi FC... Stacy FC.... dan yang aku kagum tu... Shawal FC pun turut buka booth... walaupun kalau ikutkan si Shawal ni budak AF5.... tapi apa ada hal kan... janji dorang gigih... ni menunjukkan dorang still wujud... heheheh betul tak... semangat macam tu yang kita nak... WAH Terlebih Plak aku memuji....


selain kemeriahan menjual barangan fc... turut ada beberapa gerai dibelakang sana... macam jual Asam Jawa... gerai Nikon... Hotlink... Carefour... dan bagai bagai lahh lagi... hehehhe memang banyak.. siap ada gerai bergerak KFC lagi gitu... hehehhe...

seperti biasa turut diadakan karnival... Gempak Selebriti.... heheheh banyak lahh aktiviti yang diadakan... antaranya kat bawah ni ada aku selitkan.... gambar kumpulan Raja Lawak... CHarm... tengah membungkus peminat yang terlibat... hehehehe.... dorang ni memang sarkas... lahhh tegelak aku nengok gelagat dorang....


hehehe selain tu... aku turut buat buat busy kat booth tu... walaupun actually aku ni kurang arif bab bab nak menjual barang bagai ni... sebab aku ni memang tak ada talent... nanti aku bagi murah plak... WAH... so kerja aku.. duk kat belakang... tiup belon... bolehh... ni antara belon yang aku tiup... (dan dan tiup... pakai gas lahh...)

tapi memang meriah.... dengan gelagat masing masing... eheheh selain jual jual kitorang semua siap lehh duk bergembira each other... Nadia FC ngan Alif FC siap berpoco poco bagai... hehehhe memang meriah time tu... gehehehhe aku nak berpoco poco heheh tak reti lahh kawan.. so aku just ambik video ajhe... so korang layan lah video ni ye... hehehehehhe




Selain tu ada gak bekas bekas pelajar yang dah tersingkir membuat persembahan... hehehehe kira dorang ni perform lahh macam tahun lepas gak lahh hehehhe yang tersinkir awal.. diberi peluang perform kat luar tu... hehehhehehe... so sempat lahh ko nengok dorang ni perform... walaupun aku ta berapa nak berminat nak dengar.... tapi aku tetap snap gambar.. hehehehhe.....

Selain budak budak af6 yang dah tersingkir ni perform... lepas tu around kul 5.30 kot... aku tak sure... ada muzikal ala ala High School Muzikal lahhh... yang dipersembahan budak budak AF dari AF 2 3 4 dan 5.... ehehhehe..... not bad persembahan dorang ni...

kira ada kelaianan lahhh.... ada aku rakam satu persembahan dorang... tapi tak sempat nak upload... nanti kalau aku dah upload aku tepek kat sini ye... ehehhe so skrang ni layan gambar ajhe lahh....


Settle persembahan tu... aku pun agak lapar... gi ke cafe ngan member aku duk makan... heheheh sambil sambil borak.... hehehhe nengok jam dah kul 7 lebih... so gi ke kereta ambil baju.. untuk transform... hehehehhe kena pakai baju fc lahh katakan... ehehhe...

so nak citer pasal Konsert... pada aku memang meriah lahh... korang sendiri lehh nengok kan... hehehehehhe nak nak team Nadia FC... memang semua all out malam tu... siap kitorang bawa air horn lagi.... heheheheh dah macam nengok bola.... hehehhe tapi apa nak buat kan... tak ada rezeki si Nadia nak dapat top 3.... sebab pada aku memang mustahil untuk Juara beb... Stacy memang patut juara... kalau tak.... Habis Lah Astro.. aku rasa kena Bomb kot... heheheh....


tapi tak apa kan Nadia... walaupun no 5... tak semestinya masa depan tu gelap... rezeki ada di mana mana kan... janji pandai jaga diri dan tau strategy nanti ok... heheheh apa apa pun Redah Jerrr..... dan yang penting malam tu... Nadia dah buat yang terbaik... event 2 2 lagu dapat pujian... hehehehe... seronok....

apa apa pun tahniah buat Stacy... kerana juara.... hehehehhee pada president StacyFrenz... Kos and Setiausaha dia.. JAYZ... heheheh bila kita nak buat STACTFRENZ & NADIAFC nye gathering... Friendly Bowling ke... Wah... Bowling ajhe... heheheheh..... FutSal Ke... heheheheh..... apa apa nanti kita deal ok... heheheh

so settle ajhe konsert kitorang duk kemas kan booth... duk snap snap gambar... hehehehhehe aku rasa nak tepek satu gambar member aku... tapi rasa mcam... nak ke... heheheheh nanti aku tanya dia... lehh ke... wah.... so settle kemas.... semua... goin lepak ke.... mamak..

area mana entah aku pun tak sure.... ehheheh aku duk ikut ajhe.. then time minum sempat lahh dapat calling.... orang kuat Nadia FC... tiba tiba phone dia berdering dengar dengar suara Nadia... say thanx pada geng FC... WAH...

so around kul 4 pagi gak lahh baru aku balik rumah... balik terus flat... esok nye (ahad) aku dah lahh nak ke Perak... memang aku tido lahh nampak gayanya dalam kereta nanti... so citer pasal apa aku buat kat perak... nanti aku citer ye.... tunggu....

TakSangkaYe.
.

2 ulasan:

nhanania berkata...

sian nyer ngn nadia's fans..uhuks

Hudd Pique Lovato berkata...

tahniah la Nadia wlaupn no 5 tp psembahan bgs n mantapz..
truskan menyokong Nadia n plajar lain..
redah je...
cayalah!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin