Ahad, 11 Mei 2008

Aku Gi Layan AF lagi.....

.
hehehehhe..... thread aku kali ni kenapa.. heheheh bukan apa cuma memang this week unplanning nye plan lahhh... actually hari isnin lepas eita ada inform aku pasal kitorang tak dapat tickets... so aku pun rasa macam ok.. apa lehh buat kan... so... memang tak plan pun about this...

so semalam aku hanya lepak jap jumpa member aku kat bangunan Kurnia yang bersebelahan ngan Mentari Court... nak pas barang kat dia... sambil nengok dia berentap main pool... hehehhe sorry lahh tak ada pic dia lahh... walaupun aku memang bawa camera... but dorang ada pro cameraman.. so aku agak segan nak kluarkan camera aku.. so nanti aku try mintak kat bro.. gambar and tepek sini kalau dapat lahh... hehehe...

so around kul 1230.. aku terus shoot ke LCCT... nak jenguk atuk aku jap... ala ala salam gitu... then sampai.. jumpa lepak makan kat area nilai sana... so after that aku pun balik lahh rumah... so time duk layan internet tiba tiba aku dapat one sms.. dari Jas... offer ticket.... untuk 2 orang... aku apa lagi.. on ajhe lahh..

call member ada yang ada hal... ada yang tak bagi respond... ada yang tngah kluar ngan budak rumah.. ada yang tak larat... finally siapa lagi yang follow kalau bukan memang selalu follow aku.. tu pun aku call sebab aku sms dia tak respond sure tido... hehehe...

so dapat lahh aku layan af malam semalam.. heheheheh so memang performance malam tadi pada aku ok semua.. kecuali performance Riz.. well dia tak minat lagu tu kan.. so dia dah cuba sedaya yang dia mampu... Nubhan Toi and Stanly... oklahh ada improvement sikit lahh.. heheh...

but 2 bunga dalam akademi tu.. memang dalam kelas tersendiri... aku peduli apa orang nak kata apa... who cares.. heheh.... so malam tadi seperti semua tahu tiada penyinkiran... kenapa... sebab aku rasa kalau ikut afundi.. memang si Nadia terkeluar.. so rugi ok.. nak kluarkan orang berbakat.... tapi apa yang aku katakan ni kan dunia AF... apa apa lehh berlaku.. Jari Anda Menjadi Juri... so sendiri mau ingat lahh kan...

after konsert... aku sempat ngan geng geng redah... bergambar diluar... bagai... and sempat aku panggil President STACY FRENZ... si EnKos... hehehehe... memang kitorang dah planning nak bergambar ramai ramai.... bukan apa... sejak akhir ni kitorang selalu terbaca kononnya NadiaFc and StacyFc... bermusuhan.. apakah... ni buktinya..


bukan aku nak cakap apalahh tapi ni adalah dunia fc... walaupun aku baru ajhe setahun join fc ni bagai... tapi aku dah masak ngan perangai dorang ni... yang bising bising actually bukan lahh fans sangat pun... hanya nama fans pada alam maya ajhe.. bukan kat luar..

bising bising pun dalam forum.. chatroom... mean dalam dunia internet ajhe... bila ada gathering hemmm nak harap dorang mai... mintak maaflah ye.... tapi ada gak yang mai.. tapi masyaALLAH punya lahh baik.. ala ala pijak semut pun tak mati... so korang sendiri faham faham lah ye... bukan aku nak cakap apa.. tapi ni lahh rialiti kehidupan dalam FC.... padahal bukan ada apa apa pun... saje ajhe nak buat propa... apa yang dorang dapat... renung renungkan lah ye...


hehehhe so kami dari NadiaFC dan StacyFrenz akan makesure... dua pelajar wanita yang talented ni akan memeriahkan konsert final nanti... INSYAALLAH..... so pada yang mengundi... JARI JEMARI ANDA YANG AKAN MENENTUKAN SIAPA YANG BAKAL KE FINAL.... hehehehhe.... so kalau esok esok... juara nye tak yang anda sukakan.. so jangan nak komplain astro lahhh maestro lahhh... penyanyi tu lahh.. ye.... heheheh

ALAMAK TERLEBIH SUDAH... aku memblog dalam thread ni... apakah... tak apa.... REDAH JERR...... hehehehhehehe apa apa pun..... RELAXX.....

TakSangkaYe.
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin