Selasa, 25 Mac 2008

ABP2007 Road Tour at SACC....

.
hemmm... aku sampai kat SACC ni.... around kul 3.30ptg macam tu... nak dekat kul 4petang lah... cari cari punya cari parking semua full... last last aku park bawa jambatan.... hemmm ngam ngam muat untuk kereta aku ngan kereta Nany.... so kitorang terus ajhe masuk ke SACC....

Masuk masuk dengar si AC Mizal.. tengah perform lagu DeaLoVa... heheheheh mak ai... ramai tu orang... normally SACC ni kosong ajhe... satu satu nye pasaraya... yang aku rasa tak berapa nak meriah sangat.... tak tau kenapa... huhuhuhuh... tapi kali ni penuh tu pun coz ada event kan... hehehehhe


so aku pun duk lahhh melayan apa apa persembahan yang ditunjukkan dan di persembahkan.... hehehehhehe lepas ajhe AC Mizal perform... tak silap aku ada Kumpuluan Mirwana perform.... then ada gak si Diddy perform... Juara AF5 si Mila pun ada... siap nyanyi berduet ngan Diddy lagi..... hehehehhe....


then persembahan joget bersama peminat pun ada.... antara yang berdansa.... tak silap aku si Zul Yahya.... Vanida Imran... Nabil juara lawak Astro musim kedua pun ada.... dan siapa lagi ye aku tak ingat lahhh.... hehehehhe tapi si Nabil ni memang lahhh aku tak lehh nak cakap... dia ni memang dilahirkan untuk menghiburkan orang kot.... lawak dia memang lawak lahh... sakit perut aku dibuatnya... heheheheh.....

then selain tu ada gak segmen ala ala pengantin... si Azwan Ali... jeng jeng ni.... disandingkan ngan one of peminat yang hadir disitu... boleh plak si Azwan Ali ni jadi Gurlz.. ngan bertudung bagai.... huhuhuh... nak jadi Elton John ke bang... heheheh tapi ni just jokes ajhe.... hehehehehe....

settle segmen tu... Kak engku ada perform one song aku pun tak tau lagu apa... tapi yang mushkil si Farah Fauzana ni tau plak lagu tu... heheheh dia pun menyanyi bersama... wahh tak sangka gak Farah Fauzana ni pun lehh menyanyi... heheheh kalau dia nyanyi lehh jadi rockers kot... wakakkaka tu pendapat aku ajhe ok...

then lepas tu... si Hazami plak perform 2 lagu rasannya... dan lepas tu si Anuar Zain.... yang dinanti nantikan oleh si Nany akhirnya muncul buat performance... hehehehhehe Si Nany ni gigih nak ikut aku ke sini bila aku inform Anuar Zain perform... tapi kesian kat dia tak dapat bergambar berdua ngan AnuarZain... tak apa Nany... apa kata kita gi Genting time ABP ni nak... sana mana tau ko lehh bergambar ngan Anuar Zain... wahhh gigih.....

so settle ajhe performance Anuar Zain ni... ada lahh segmen dia ngan peminat... so ada 2 peminat bertuah naik ke pentas... si Nany ni tak plak naik ke pentas..... heheheh tapi yang aku pelik tiba tiba... ada sorang pakcik ni... ntah dari mana ntah... naik ke pentas... aku ingat dia nak salam ajhe ngan Anuar Zain... tapi dia lehhh rampas Hadiah yang sepatutnya diberikan pada 2 peminat yang ada kat atas tu....

ishhh apa pakcik ni... pelik aku... ada gak orang macam ni kan... naik ambil hadiah... terus blahh... ishhh ishhh aku ada snap gambar dia... nengoklah... mana tau korang kata aku ni tipu ke apa ke... heheheh tapi aku tak tau lahh sama ada tu gimik HotFM ke.. atau pakcik tu memang slumber MakTeh dia ajhe... buat macam tu... hehehehhe

so around kul 7 macam tu kitorang pun beredar bukan apa... aku, sue and pza lepas tu nak ke Stadium Negara plak... nak layan Hitz Satu Final.... huhuhuhuh.... so tunggu lahh thread berikut ye.... so kat bawah ni ada lahh 4 buah video yang aku sempat capture... time kat ABP2007 road tour.... Nany clip Anuar Zain ni ko nak tak... kalau nak ko ambik ajhe kat YouTube... wakakkaka....

Diddy - Hilang

Diddy & Mila - Saling Terpesona

Mila - Aku Lebih Tahu

Anuar Zain - Ketulusan Hati

Layanz....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin