Ahad, 9 Mac 2008

Seharian Pada Sabtu..... 8 March.... Part 2

.
hemmm... sambungan pada part 2 plak.... balik sampai rumah... tiba tiba kitorang duk borak pasal pilihanraya.... dari mula mula tak nak ambil kisah about this... tiba tiba teringin nak tahu.... actually aku bukan lahh tak ambil port langsung about this... tipu lahh kan... cuma tak nak besar besarkan...


So kali ni aku memang nak tau sangat about Puteri Reformansi yang aku kagumi ni siapa lagi.... Nurul Izzah lahhh.... heheheh yang bertanding kat Lembah Pantai nye area... walaupun pada mulanya ayah sendiri kurang yakin boleh menang kat area situ... but siapa tahu kan... belum try.... huhuhhuhu.. tengah duk sedap sufing and chating.....

tup tup ada sorang member chat aku... inform.. that Nurul Izzah unofficially dah menang.... but biasalahh tak puas hati.... duk recount balik... so perasaan ingin tahu aku tu semakin memuncak... wakakaka.... then housemate aku balik aku tanya dah makan ke belum... rupanya dia dah tapau... so aku ngan Pijul kluar berdua untuk take dinner... no idea nak makan kat mana... aku decide makan ajhe kat Pantai Dalam...

sampai sana... lepak satu kedai makan tu.. lupa namanya... order makanan.. sambil layan berita... huhuhuhuh.... tengah duk sedap makan... terbaca keputusan yang mengembirakan kitorang... Sharizat kalah di Lembah Pantai... apakah.... hehehehhee... kenapa tak tulis ajhe Nurul Izzah menang dia Lembah Pantai... kenapa mesti mention orang kerajaan gak... (sendiri mau ingat lahh ye).....

then aku duk sms ngan anak buah aku....wakakakka.. kesian anak buah aku agak kecewa dengan kekalahan Sharizat... aku cakap what ever... wakakakka...tup tup ayah aku call... perhh apa kes... macam tau tau ajhe aku ada area situ..... harus anak buah aku ada kat rumah ngan atuk dia tu... huhuhuhuh...... then after makan.... kitorang gerak usha kat bilik gerakan PKR yang tadi nya sepi....

sampai situ nengok dah penuh orang meraihkan kemenangan itu... dan yang best nye tadi waktu aku mula mula sampai Bilik Gerakan BN tu... penuh orang... cerah.... meriah... tup tup gelap... apa kes... mana pergi... wakakkaa... tak caya... ni gambar ni... wakakkaka. sempat aku capture...


then lepak jap layan sorak sorak ngan orang orang PKR tu... meraihkan kemenangan Nurul Izzah... huhuhuhu tu lahh pasal.... jangan pandang sebelah mata sama ini orang ok... huhuhuhuh.... then after that kitorang pun gerak dari situ... coz aku dah perhatikan ada radiocar mula ronda area situ.. so tak naklahhh ambil risiko ok.... hehehehhehe......


then... ronda naik kereta ke semua kawasan Lembah Pantai... sampai bangsar semua... then nampak beberapa poster... huhuhuh sempat gak aku turun bergambar ngan poster Nurul Izzah... yang agak rendah diletaknya kat area bangsar... dan kat situ pun tak ada orang sangat... wakakkaka... tapi apa yang aku kagum... poster PKR simple ajhe.... tak perlu bergambar ngan orang tua lah.... cium baby lahhh apa lah... sebab tu hanya lakonan ajhe kan... huhuhu....


then lepas tu aku pun balik rumah.... duk surfing... edit edit gambar... and update blog.... after this aku nak tido.... ok... huhuhuhuhu...... apa apa pun korang layan lahh clip video ni meraih kemenangan di pantai dalam... wakakkakaka....

opss lupa plak... TAHNIAH BUAT NURUL IZZAH ANWAR......

layanz......





1 ulasan:

Abil berkata...

ko x ngundi ek? Apakah? hehehhe

p/s: gua x sngka beb Izzah bleh menang...skrng dh jdk kaw. pembangkang umah aku tuh :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin