Selasa, 18 Mac 2008

Lagu Tugasan Pelajar AF 6 Minggu Pertama...

.
huhuhuhuh sabtu ni akan bermula Konsert Minggu Pertama Akademi Fantasia.... korang semua nak tau senarai lagu tugasan yang diberikan pada pelajar pelajar AF6 ni.... kat bawah ni aku senaraikan....

Ika : Umbrella - Rihanna
Lufya : Engkar - Bunga Citra Lestari
Nadia : Rindu - Hetty Koes Endang
Rina : You Simply The Best - Tina Turner
Saida : Terlalu Cinta - Rossa
Stacy : No One - Alicia Keys
Yana : Diriku Tapak Sulaiman - Elyana
Alif : Sayang Sayang - Alif Aziz
Faisal : Satu Kiblat Yang Sama - Rabbani
Naim : Memburu Rindu - Hattan
Nubhan : Ruang Rindu - Letto
Riz : Ketulusan Hati - Anuar Zain
Stanly : You Raised Me Up - Josh Groban
Toi : Pagi Yang Gelap - Hujan

So good luck untuk semua pelajar ok.... semoga minggu pertama ni.... malatop... boom boom kebabooo...... dibuatnya....

p/s: Hopefully Lufya and Nadia dapat perform the best.... rasa nak sokong dorang lahh.....
.

4 ulasan:

Adam-ArJuna berkata...

huhu..nampaknya RAmli MS berikan lagu mengikut kesesuaian vokal dan cara penyampaian pelajar.

Contoh: Faisal yg mmg gemarkan irama nasyid..rina dgn irama bluesnya begitu jugak ngan stanly..mmg lagu² ni menjadi makan diorg la..

besa la kan, first week...wait n see lah kan..

AFUNDI Kematz..."tak sangka beb!"

KeMatZ berkata...

hehehehe.... normallah tu... first week... tapi kalau lagu makanan dorang pun tapi kalau malam tu tak perform tak jadi gak... huhuh apa apa doakan ye... aku pun tak dengar lagi dorang semua ni nyanyi...

p/s: apa kes trade mark aku ni wujud plak.....

nhanania berkata...

giler arhh leh jd informer AF ko ni zam.

KeMatZ berkata...

apa apa pun boleh nany.... AF sampailahh ke kerajaan...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin