Sabtu, 15 Mac 2008

Lepaking With Groupies

.
aku baru ajhe balik dari lepak lepak makan makan ngan Groupies... hehehehhe dah lama kitorang tak hang out bersama.... lepak lepak... makan makan... borak borak.... hehehhehehe.... so tu plan tadi dinner bersama....


mengikut planning.... lepaking ni on 9 malam... kat nailis uptown... (make sure jangan order limau suam... sama ajhe kot walaupun kejadian berlaku di cawangan lain)...... tapi oleh kerana aku ngan yang ikut aku telah lambat lahh sampai....


nak dijadikan cerita yang sampai awal.... si Hadek (gigih paling awal ok.... DAP sangat...) Kak Lisa, Kak Gie and Afza.... manakala yang lambat hehehehe... aku, Aleng, Inspire, Idril dan Lolly.... ala kitorang lambat pun lewat 1 jam setengah ajhe (1030malam).... tapi bersebab.... hehehheheh...

sebabnya komuter.... yang dinaikki oleh lolly boleh plak stuck kat serdang.... tak pasal pasal minah ni naik teksi dah aku pick up dia kat midvalley..... biasalahhh komuter malaysia memang terkenal ngan lembab nye... huhuhuhu.... no comment dah lama tak naik komuter....

sampai nengok dorang semua dah habis makan... yang kitorang berlima ni kelaparan... aku terus order... nasi goreng sardine.... heheheh and ice blended.... tiba tiba aku nengok si idril order lasagnia tiba tiba aku teringin plak nak makan benda tu... test sikit.... not bad...

then oleh kerana lepas aku makan nasi tu aku still lapar... then aku order lasagnia.... yang hampeh nye si ambil order tu aku cakap lah lasagnia ayam.... dia ala ala blur then sebut lasagnia chicken... then aku duk pikir ayam ngan chicken tu lain ke... ko tu kat malaysia ke london.... poyo sangat nak buat blur blur... melayu buat ajhe lahh cara melayu.....


tapi nasib baik dia tak bagi aku benda ngarut... mana tau order lagsania ayam... dia bagi aku... kuah semangkuk dan ayam sepinggan.... wakakkaka naya beb.... huhuhuhuhu..... ni dia gambar lasagnia itu.... heheheh nyum nyum.....


then borak borak sambil layan live band.... hemmm best best.... suara mamat tu memang best... kenapa tak masuk AF6.... kalau masuk sure aku afundi nye... wakakkaka dan dan ajhe aku ni.... then lepak situ sampai lahh 1.30pagi ambik kau... hehehhehe then bayar bil masing masing... lepas tu balik lahh apa lagi....


seronok gak lepak lepak setelah lama tak jumpa..... maklum lahh masing masing ada kerja masing masing..... masing masing busy... dan ada yang buat buat busy.... hehehehhe so nanti kita lepak lepak lagi ok... hehehehehehhe adios.... nak tido lahh tak larat.... sambil tu layan lahh video kat bawah ni... how to make lasagnia... di petik dari filem GARFIELD 2.....




Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin