Ahad, 9 Mac 2008

Seharian Pada Sabtu..... 8 March.... Part 1

.
Hemm.... aku membuat plan nak keluar ke Sungai Wang... plan ngan member aku si Pijul... then dia on.... so on that day.. mean Sabtu lahh... orang sibuk gi mengundi... aku gi berjalan jalan di area bukit bintang... wakakka tak ambil kis
ah pun pasal pilihanraya.... bak kata member aku.. yang dia tulis kat blog dia tu... aku tau tu ayat aku... wakakka tak ada effect pun undi aku satu.... heheheh kerajaan menang nye... nak nak JOHOR... wakakaka.... pembangkang hanya menang kempen ajhe.. finally tetap BN menang... hemmm hampeh sungguh.... menyebabkan aku malas nak register wakakakka...

tutup citer pasal pilihanraya... bukak citer pasal jalan jalan.... actually aku nak cari accessory camera aku.... aku park kereta aku kat TimeSquare.... then sampai ajhe around 12tengah hari... perut dah lapar... then gi makan dulu.. so kitorang gi makan dulu.. kat Secret Recipe... aku order Singapore Seafood Laksa... and Pijul order Lagsania Beef... hehehehhe... tul ke ejaan aku... what ever.... huhuhuh.... after makan... kitorang pun meneruskan jalan ke LowYat.... survey survey dulu..... then ke Sungai Wang... dengan harapan.... lehh lahh buat perbandingan....

finally no idea kedai mana harus dicompare kat Sungai Wang tu... so buat keputusan gerak balik masuk LowYat... then gi ke kedai Bintang Maju... beli kat situ... Battery Camera aku... huhuhuhu beli local nye aje... nak beli original tak mampu ok..
lagi pun aku just nak pakai time ada event yang memerlukan masa yang lama ajhe.. bukan kerap pun..... then lepas tu naik kat area komputer... member aku beli RAM.... 1G... aku plak angkat memory untuk camera aku 8G... huhuhuhu kopak poket aku... hampeh sungguh.....


dah settle beli kitorang kembali ke TimeSquare.... sampai kat TimeSquare final CIMB KualaLumpur Squash Championship 08 final pun dah bermula... heheheh then gi usha jap..
nengok si Ong Beng Hee tengah berentap ngan Mohd Azlan Iskandar.... dua dua dari Malaysia.... damm aku ingat Beng Hee lawan siapa.. muka si Azlan ni dah macam orang Pakistan or Iran lahh plak... hehehehhe.....


then gi jalan jalan jap cari barang si Pijul ni nak beli apa ntah... ikut ajhe lahhh.. huhuhu then balik semula nengok games dah nak habis.. and finally si Ong Beng Hee menang... then beberapa minit final Wanita plak.... Aku just nak nengok Nicol ajhe... huhuhuhuh.dia turun berentap lawan ngan Natalie Grinham.... dan aku tak nengok sampai habis... pun coz ada be
nda nak buat... wakakka..... tapi Nicol Ann David menang itu pun aku tau dari link ni.... www.squashtalk.com


then kitorang pun gerak... coz aku nak ke subang parade.... hemmm nak gi cari hadiah untuk anak buah aku yang sorang ni... birthday party dia next week on 15march... aku tak dapat mai.... coz ada concert SunBurst08.... so oleh kerana tak gi.. aku
past ajhe hadiah kat ayah aku nanti... wakakka.... sejam lebih gak lahh aku duk pikir nak bagi apa kat si kecik tu.... terpusing pusing aku dibuatnya di Toys R Us... finally jumpa gak... hadiah tu... lantaklahh no idea nak bagi apa... budget pun tak ada ok.. huhuhuh lagipun baru setahun umur dia... next time lahh kalau nak bagi yang gempak...

time beli tu lehh plak jumpa member fc yang duk beli mainan untuk anak dia time bayar.... huhuhu tak pasal pasal dia ingat aku beli mainan untuk anak aku...wakakakka..... what ever.... then lepas tu aku ngan member aku gerak ke Shah Alam... gi minum.....lepak kat PaK Li Kopitiam... huhuhuhuh aku biasalahh kalau kat situ layan cendol lahh apa lagi... and order roti bun bakar.... huhuhuhu


tak nak comment apa lahhh... roti bakar dia still tak lehh lawan roti bakar kat Kluang Railways Station... yang betul betul kat stesyen kereta api tau.... bukan cawangan dia even cawangan kat bandar kluang tu... tu pun hampeh tak sedap... wakakkakakaka...... so settle minum balik rumah... balik balik terus buka internet... nak tau result pasal pilihanraya... tiba tiba ajhe...

so nak citer pasal pilihanraya ni... aku nak buat another citer lahh coz ni dah panjang sangat.... so continue kat part 2 nanti ok... huhuhuh apa apa pun layan clip aku capture time Nicol tengah duk training.... heheheheheh....


Nicol & Natalie


layanz....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin