Sabtu, 22 Mac 2008

Estranged at Sunburst KL08

.
Ni merupakan last band yang beraksi malam tu.... hemmm kesian aku nengok.... coz actually diorang kena perform awal... tak silap aku around kul 10 kot... dia ngan Search sama... sepatutnya perform awal... tapi oleh kerana band George Clinton telah mengambil masa yang lama untuk beraksi... sampai mengganggu perjalanan jadual yang ditetapkan... dan untuk memberi keutamaan pada INCUBUS... biasalahh Malaysia mengutamakan tetamu ok..... hehehehehe so 2 band ni terpaksa beraksi last last lahh...

heheheheheh so... walaupun yang hadir dah mula susut... itu tidak menjadi halangan buat Estranged beraksi gigih untuk menggembirakan peminat yang setia masih menunggu hingga penghujung konsert.... so aku pun sempat lahhh mengcapture 2 buah lagu performance dorang tu..... satu Velocity... dan satu Itu Kamu....


but itu kamu... memang aku dapat capture sampai tu ajhe... dan buat kali pertamanye... Memory camera aku... FULL 8G ok... dan battery pun habis..... so layan kan.... so habis lahhh sharing video Sunburst aku... ni untuk member member aku yang malas nak usha kat YouTube.... huhuhuhuh.... dorang kata senang kat blog aku dah ada... tinggal click ajhe... ok apa apa pun thanx ok sebab mai jenguk ini blog.... see you again...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin