Isnin, 17 Mac 2008

Not Verry Well....

.
hemmmm badan rasa tak sedap bila bangun pagi tadi... hemmm terus sms office... not verry well aku mc.. then around 9.30 pagi aku ke klinik area rumah aku... then check... dia kata just demam biasa and maybe aku letih... then dapat one day MC... so aku ye kan ajhe lah...

but dah alang alang aku jumpa doktor... aku menanyakan something yang selama ni menyerabutkan kepala otak aku... then bila aku cerita dia pun faham apa yang aku maksudkan... then dia just suggest... aku kena banyak minum air... and more makan sayuran hijau.... bab sayuran hijau ni membuatkan aku terpikir... damm... aku mana makan sayuran bagai ni....

then dia xplain kat aku... antara sayuran hijau like sawi... bayam... aku dah terpikir macam senang ajhe nak cari bayam bagi mereka yang suka makan kat kedai ni... kalau kat rumah ok gak... sebab satu satu sayur yang aku makan memang bayam pun.. but kat rumah no hal lahhh mak aku lehh sediakan... huhuhu ni aku bujang maa...

atleast aku dah tau lahh benda yang selama ni merungsingkan aku... hemm and aku rasa terpaksa kot dengar nasihat doktor tu.. more minum air... air mineral ok... not coke.... not teh ais or nescafe ais... hemmmm.... but pasal sayur tu.. aku lemah ntahlahh maybe aku tukar ngan buah buahan kot... huhuhuhu.....

ok lahh badan ni still tak berapa nak best... menyebabkan aku nak gi baring jap.... hemmmm ok lahhh... jumpa di next thread.... sambil tu layan lahh lagu ni... tapi dia tak ada kaitan apa apa pun ngan aku.. cuma aku suka dengar ajhe... lagu JACLYN VICTOR... dari album dia before dia begelar MALAYSIAN IDOL.... In A Dream...




Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin