Isnin, 19 Disember 2011

Songlap ...

.
baru baru ni ... aku berkesempatan gi menonton movie ... dammed serius dah lama aku tak gi menonton ... last movie aku nonton citer apa yek ... Misteri Jalan Lama kot .. itu pun dapat invitation dari member ... hahahahha lamalahh sangat kan :P


so untuk citer Songlap ni ... kluarkan duit sendiri untuk menontonnya ... hehehehe so setelah selesai menonton aku apa yang aku leh kata ... if kalian tanya rate .. hemmm oklahhh 3.5 dari 5 lahhh ni pada aku lahh yek ... :P

dari segi jalan cerita aksi memang menarik serius ... ko akan rasa macam tak sabar nak tau apa akan terjadi ... serius ... dari segi lakonan aku rasa semua pelakon berjaya membawa watak watak mereka dengan sempurna ... :)

lokasi pengambaran semua nampak real ... cuma ada lahh beberapa persoalan yang timbul pasal citer ni ... umpama banyak yang tergantung dan membuatkan kita memberi jawapan sendiri mahupun membuat kesimpulan sendiri apa yang terjadi ... :-?


mungkin itu disengajakan kot ... hahahah tapi apa apa pun aku suka babak adik beradik yang ditunjukkan ... di mana si abang walaupun sejahat mana adik dia tetap dia cover ... serius touching xpecially time dorang nak berpisah ... wallawehhhh :-SS

so pada kalian yang masih belum nengok ... dan ingin menonton filem ini ... apa lagi ... gilahh serang pawagam ... kalau nak tunggu kat Astro First lambat lagi kot ... :P

as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin