Khamis, 15 Disember 2011

Bilik 616

.
continue memblogkan diri again ... kali ni sekali lagi citer pasal review novel again ... hahahha dan dan jer aku ni ... banyak plak masa ... banyak lahh sangat kan ni pun curi curi masa yang ada wallawehhhh macam super dupper busy sangat aku ni :D


ni pun another novel yang aku beli time Fiesta Karangkraft hari tu ... dan setelah aku habis baca buku apa yang aku lehh kata ... aku bagi rate 3 dari 5 bintang lahhh ... hehehehe :P

Zaifuzaman Ahmad merupakan seorang penulis novel genre seram gitu ... dan apa yang aku leh katakan memang ada part yang agak suspen juga lahh sehingga ko tak sabar untuk tahu apa kesudahannya ... tapi ada juga part yang ko boleh agak dan terjawab soalan ko sendiri tanpa perlu habis membacannya ... :)

cuma satu jer yang tak bestnyer ... citer macam tergantung gitu ... apa terjadi pada mereka yang hilang or ditelan oleh TV tersebut ... hemmm itu yang rasa macam adakah ada sambungan untuk Bilik616 ... maybe TV Misteri ... hahahahahha aku pun tak tau itu kena tanya pada si penulis lahhh heheheh :P

so pada mereka yang meminati genre seram ... bolehlah memiliki novel ni ... gitulahh kekdahnya pasal novel ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bagusnya cerita dia dihubungkait antara satu sama lain. Nampak la kaitannya dan menghiburkan sebab plot2 dgn cerita tersendiri akhirnya digabung jadi 1. Kemudian cuba meyakinkan kita imej hantu blh dirakam (aktiviti saintifik).

Tapi yg tak bestnya byak gak,
-kisah hantu takde kepala tu habis gitu aje.
-mcm ju-on la plak keluar dari tv
-siri 'hantu' yg real akhirnya jadi mengarut (hantu blh dok dlm tv dn culik orang?)
-mcm komen saudara, misteri orang kena culik ke dlm tv tu tergantung takde kesudahan. Rasanya diorang jd arus elektrik kot hehehe

Tapi bagus juga ada gak novel seram tempatan, drpd takde langsung, sejak Tamar Jalis. hehehe

-skdr berkongsi.

KeMatZ berkata...

itu lahhh skrang ni memang sukar nak cari Novel Seram yang benar benar seram ... dan Zaifuzaman antara penulis genre ni yang adakalanya ceritanya menarik dan tertarik ... :P


apa apa pun thanx kerana sudi drop the comment kat sini ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin