Rabu, 7 Disember 2011

2 Tahun Sudah

wallawehhh .... seriusly aku tak sedar beb ... rupa rupanya today aku dah 2 tahun bertugas di AntaraBandar ... hahahahha aku sedar pun bila colleague aku wish kat FB dan lebih menyenangkan dia mengingati tarikh start aku berkhidmat di AntaraBandar coz same date ngan kelahiran anak lelaki beliau ... siapa lagi kalau bukan si Aiman ... :D

serius kan ... 2 tahun sudah ... tapikan ... kenapa aku rasa macam dah lama jer aku kat AntaraBandar ni ... hahahah rasa macam dah lebih dari 2 tahun lahhh ... serius beb ... aku rasa macam ishhh lama dah aku kat sini ... time for lakukan anjakan paradigma ... ehhh apakah ajakan paradigma bagai ni ... mengarut jer aku ni ... :P

tapi apa apa pun ... bila sudah 2 tahun ni ... aku mula berfikir ... adakah aku akan terus berkhidmat di sini ... ataupun aku akan mula cuba mencari angin baru ... mana tau lahh kan ... angin di bawah bayu mungkin ... hemmm ntahlahhh hanya masa yang akan menentukan ... :-?

hopefully aku akan sentiasa tabah dan cekal menghadapi segala rintangan dan tekanan sepanjang aku berkhidmat di sini dengan senyuman .. :)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin