Sabtu, 31 Disember 2011

bye bye 2011 welcome to 2012

.

selemat tinggal 2011
selamat datang 2012

apa bakal terjadi pada tahun 2012
ntahlah kan aku sendiri tidak tahu

azam
pun aku tak pasti apa azam aku
last year punya azam pun aku lupa
so
aku tak tahu tercapai ke tidak

tapi
apa yang aku nak this year
aku nak
kumpul FM banyak banyak volleh
aku nak kumpul semua novel penulisan RAM
aku nak tour satu malaysia this year
in planning every month one negeri
perhh
wallawehh
ntah apa apa ntah
jer kan

ok what
dari benda benda klise
yang aku selalu nengok
nak jadi tu nak jadi macam ni
tak nak itu tak nak ini
finally aku nengok
nan hado
beria up status berAZAM mcam macam
hahahah
last last
ZERO
tapi apa adahal
negara demokrasi
masing masing ada hak nak mengundi
ehhh
apakah undi mengundi ni

sebelum aku
melencong jauh baik aku
stop ini entry

apa apa pun
aku nak amik kesempatan di sini
nak ucapakan

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2012
kepada semua
pengunjung
HAMPEH DOT COM ZONE
tak kiralah
pengunjung tetap ker
pengunjung suam suam kuku ker
mahupun
pengunjung yang tidak tersengaja
hahahha
terima kasih
kerana sudi untuk jenguk
zone ini
pada yang baru jer terjumpa
zone ini
selamat datang diucapkan
:D

SEKIAN TERIMA KASIH
WASSALAM

:-t TakSangkaYer ;)

===============================================

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin