Ahad, 1 Januari 2012

AntaraBandar Glamorous Nite

.
continue memblogkan diri ... tahun baru ... tapi tak ada citer yang terbaru cuma apa yang aku nak sharing citer yang dah berlansung 2 minggu lepas ... volleh ... pasal malam annual dinner tempat aku mencari nafkah ...

so this time tema yang dorang pilih ialah Glamorous wallawehhh dan atleast memasing kena mengenakan something yang berwarna SILVER untuk meraihkan company ini yang dah berumur 25 tahun ... kira JUBLI PERAK kekdahnya :P

so event diadakan di Holiday Inn Glenmarie Shah Alam ... pada hari Jumaat 23 hb 12 .... so jom layan gambar ... hahahah :)



CORAT CORET ANTARABANDAR GLAMOROUS NITE 2011

  • Trafik ke Holiday Inn agak jammed [biasalah petang jumaat]
  • Holiday Inn biasalah stage kecik so agak sempit
  • Registration kali ini agak teratur
  • aku tak sempat untuk lukisan karikator [sentap]
  • hadirin hampir 98% mengikut tema within SILVER color
  • decoration OKLAH
  • event management BOLEHLAH [tak tau siapa nama depa]
  • Pengacara by Shamsul Ghau Ghau [memang MANTOP]
  • pengisian majlis macam ada yang tak lengkap [ntahlahhh]
  • makanan OK selesa dan mengenyangkan
  • Official Photographer datang lambat [sama kejadian macam tahun lepas]
  • malam tu aku bertuah dapat AIRCOND [untunglah]

apa apa pun
malam tu keseronokan bergambar lebih
dari segala galanya
hahahahha
:D

so gitulahhh kekdahnya pasal dinner AntaraBandar this year ... next year ... hemmm tak pasti lagi ... hopefully lebih meriah ... kan :P as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin