Isnin, 2 Januari 2012

xchange luckydraw prize

.
continue memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal hadiah lucky draw yang aku dapat time kat Annual Dinner tempat aku kerja ni ... :D so as semua tahu aku dapat AirCond ok ... curtlasttt gitu .. :D

so kat atas ni merupakan gambar aku, Farid and Fiza bersama hadiah masing masing ... actually selain kitorang bertiga ni ada sorang lagi dapat hadiah grand lucky draw malam tu ... tapi gambar dia tak ada plak ... ehhehehe yang lain dapat gak lucky draw kira IT Department majoriti semua no kena ... accept 2 orang jer :( kalau 2 orang tu pun dapat memang IT sapu bersih lahh :D

so bila time amik hadiah kitorang bertiga sempat lahh posse kat hadiah memasing ... sekali lagi yang sorang lagi tiada di tempat kejadian ... so nak buat cam ner kan :-?

posse dulu ngan hadiah kitorang ... hehehehe dan seperti telah dijanjikan antara aku bersama Farid ... akhirnya time amik hadiah tu semuanya terlaksana ... well ... kitorang xchange hadiah kitorang :D

so aku amik hadiah HomeTheater si Farid ... manakala si Farid amik AirCond yang aku dapat ... oklahh kan ... lagipun Aircond buat masa ni aku tak tau nak tepek kat ner ... rumah kat SouthParkz semua bilik dah beraircond ... hehehehhe nak letak kat KotaLumpur rumah sewa jahh ... nanti pemasangan lagi bagai ... so malas nak pikir aku tukar jer ...

lagipun kebetulan si Farid memang memerlukan aircond tersebut untuk orang tua dia ... so no big deal .... so bila dah ada homeTheater ni terpaksalahh aku mencari LCD kan ... wallawehhh terpaksalahh aku menyimpan or buat OT lebih untuk grab LCD nanti ... cehh berangan jer aku ni :P

so gitulahh citernya pasa xchange hadiah ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

*
andaikata aku tak tukar hadiah aku ni ... satu jer terlintas difikiran ku ... send aircond tu ke Balung Sabah hahahaha :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin